ויראלי

ירדן ג'רבי חוגגת יום מאושר: "ריגשתם אותי מאוד"

ג'רבי העלתה לאינסטגרם שלה סיכום ליום ההולדת שלה ורשמה: "35. היה לי יום מהחלומות, תודה לכל כך הרבה אנשים. אני ממשיכה להגשים את עצמי בתחומים שונים, נהנת מהדרך והכי הכי מעריכה ומוקירה על המשפחה המדהימה שלי, החברים, ועל האחת והיחידה שלי- עדי"
מערכת ice |  1
ירדן ג'רבי (צילום פלאש 90/ רועי אלימה)
רק לפני כמה ימים, ירדן ג'רבי, אחת הכוכבות הגדולות של העונה ב'רוקדים עם כוכבים' בקשת 12, הייתה קרובה להדחה, אבל היא ניצלה והמשיכה לעוד פרק ולעוד ריקוד חדש עליו תעבוד. אבל עכשיו, אחרי שחגגה יום הולדת 35 יש לה כבר תחושות אחרות, טובות הרבה יותר.
ג'רבי העלתה לאינסטגרם שלה סיכום ליום ההולדת שלה ורשמה: "35. היה לי יום מהחלומות, תודה לכל כך הרבה אנשים. אני ממשיכה להגשים את עצמי בתחומים שונים, נהנת מהדרך והכי הכי מעריכה ומוקירה על המשפחה המדהימה שלי, החברים, ועל האחת והיחידה שלי- עדי".
לסיום היא כתבה: "תודה לכל מי שבירך, כתב, התקשר ריגשתם אותי מאוד. כל שנותר לי הוא לקוות לעתיד בטוח יותר, שהאור יקרין על כולנו, שכל החטופות, החטופים והחיילים שלנו יחזרו הביתה בשלום"
רק השבוע אחרי התכנית ג'רבי כתבה באינסטגרם שלה: "רעשי רקע מלווים אותנו בכל שלב בחיים, תגובות על מראה הגוף שלנו, המקצועיות, היכולות, האם נצליח ואולי המסלול שבחרנו הוא כישלון מוחלט- והאמת, בכל תחום ובכל רגע".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    צירדן גרבי
    אלונה אלון 07/2024/10
    הגב לתגובה זו
    0 1
    רקדנית זוועה
    סגור