ויראלי

ירדן ג'רבי רומנטית: "יום הולדת שמח, אהבת חיי"

ירדן ג'רבי מברכת את בת זוגה, עדי אמבר, לרגל יום הולדתה: "תמשיכי להגשים את עצמך, אני תמיד אהיה שם לתמוך, לחבק ולהיות לצידך. תודה על מי שאת עבורי, את כל עולמי. אוהבת אותך כל כך"
רוני שיינר | 
ירדן גרבי ועדי אמבר (צילום אינסטגרם)
המדליסטית האולימפית ואלופת העולם לשעבר בג'ודו, ירדן ג'רבי, אותה ניתן למצוא בימים האחרונים בעיקר בסטודיו לריקוד כשהיא מתאמנת לעונה החדשה של "רוקדים עם כוכבים", בירכה את זוגתה, עדי אמבר, לרגל יום הולדתה שחל אתמול (שבת).  
"יום הולדת שמח אהבת חיי", כתבה ג'רבי. "כמה אור הכנסת עם בואך, וכמה קסם בנוכחותך. תמשיכי להגשים את עצמך, אני תמיד אהיה שם לתמוך, לחבק ולהיות לצידך. תודה על מי שאת עבורי, את כל עולמי. אוהבת אותך כל כך". 
הזוגיות בין ג'רבי ואמבר, שהכירו דרך חברים משותפים, נחשפה ביולי 2023. ההיכרות ביניהן נערכה כחודשיים לאחר הפרידה של ג'רבי והצלמת דנה לביא כספי, שפיצלו כוחות אחרי תשעה חודשים של זוגיות. 
בפברואר השנה פורסם כי ג'רבי רכשה לעצמה דירה בפרויקט המגדלים היוקרתי בתל אביב, גינדי TLV. עבור נכס של שלושה חדרים, בגודל של כ-75 מטרים עם מרפסת וחניה פרטית, היא תשלם כ-4.5 מיליון שקלים. ג'רבי לא תגור שם לבדה: על פי אתר Pplus, מי שתחלוק איתה את הדירה הדנדשה תהייה בת הזוג, עדי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה