עסקי ספורט

לקראת האולימפיאדה בפריז: המענקים לספורטאים הישראלים נחשפים

מיקי זוהר הודיע שיטוס בעצמו לצפות במשחקים. יעל ארד, זוכת עבר ויו"ר הוועד האולימפי, סיפרה כי לדעתה השנה לישראל יש אפשרות לזכות ב-4 או 5 מדליות. השר התייחס גם לסיכוני האבטחה הצפויים. כל הפרטים ממסיבת העיתונאים המיוחדת
מערכת ice | 
המשחקים האולימפיים פריז 2024 (צילום shutterstock)
שר התרבות והספורט מיקי זוהר כינס אתמול (שלישי) מסיבת עיתונאים בה דיבר על ההכנות למשחקים האולימפיים הצפויים להיפתח בפריז ב-26 ביולי. על-פי דיווח בספורט 5 זוהר הודיע על כוונתו לטוס בעצמו לפריז ולנכוח במשחקים. במסיבת העיתונאים השתתפה גם יו"ר הוועד האולימפי בישראל, יעל ארד. 
זוהר התייחס לנושא הביטחון ואבטחת המשלחת, במיוחד בשנה. כמו באבטחת האירוויזיון מדובר בנושא מסובך ומורכב. לשם כך, הודיע זוהר, הוגדל תקציב האבטחה ב-50% לסכום הגבוה ביותר אי פעם. זוהר הדגיש את האפשרות של האולימפיאדה כאירוע הסברה אפשרי לייצוג ישראל וכן את היכולת של הישגים ספורטיביים להשפיע על המורל הפנימי במדינה.
יעל ארד סיפרה במסיבת העיתונאים כי לדעתה השנה תזכה בישראל ב-4 או 5 מדליות. זוהר הודיע כי הישראלים שאכן יזכו לעלות על הפודיום יזכו גם במענק כספי מיוחד. הזוכה במקום הראשון יזכה במיליון שקל, פרס פטור ממס. גם מי שיזכה במקום השני יזכה בפרס, הפעם של 700 אלף שקל. אם ישראלי יזכה במדליית ארד הוא יקבל 500 אלף שקל. מדובר בסכומים הגבוהים ביותר שניתנו אי פעם עבור השתתפות באולימפיאדה.
גם בתחרויות הפרא-אולימפיות הבטיחה ישראל את מקומה במקצי השחייה והירייה למטרה. השנה, באופן מיוחד ולמען החיילים, רכשה כאן רשת ב' את זכויות השידור ותשדר גם ברדיו את אירועי הספורט, כבר מטקס הפתיחה החגיגי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה