ויראלי

סמוטריץ' מודה לזמרת האהובה: "ביחד נכאב, ביחד ננצח"

שר האוצר פרסם את השיר שביצעה חוה אלברשטיין ונכתב על ידי הרב ליאור אנגלמן. השיר מתאר את סיפורו של יוסי, שנפטר לפני שזכה לראות את בנו, אלמוג מאיר ג'אן, משוחרר משבי החמאס. "כולנו רוצים בשובם, גם אם לא תמיד מסכימים מהי הדרך הנכונה יותר לעשות זאת"
מערכת ice |  1
בצלאל סמוטריץ' (צילום פלאש 90/ חיים גולדברג)
הזמרת הישראלית המוכרת חוה אלברשטיין פרסמה אתמול (חמישי) שיר ששמו "אבא חטוף". השיר עוסק ביוסי, אבא של אלמוג מאיר ג'אן, שנפטר יום לפני שבנו שב ארצה משבי החמאס באמצעות מבצע צבאי. מילות השיר נכתבו על ידי הרב ליאור אנגלמן שהכיר את האב באופן אישי, והוא הולחן על ידי ערן ויץ.  "יש איש אחד, אני מכיר, הבן שלו חטוף", נפתח השיר, "הוא לא מתראיין בכלל, הוא רק נגמר בפנים". 
 https://youtu.be/c5-zgG_AwSQ?feature=shared
סמוטריץ' הודה לחוה אלברשטיין, ערן ויץ ואנגלמן על השיר המרגש. "תודה על השיר הנוגע, הכואב והאנושי כל-כך", כתב בפוסט שפרסם ברשת החברתית X (לשעבר טוויטר). בנוגע לסוגיית שחרור החטופים בעסקה מדינית כתב: "נעשה כל שביכולתנו להחזירם באחריות". 
 
סמוטריץ' התנגד בעבר למתווים לעסקאות חטופים שהוא תפס בתור "לא אחראיות" ואף אמר כי "עסקת כניעה היא ממש לא ניצחון", בתשובה לדברים שאמר יאיר לפיד. למרות זאת, כתב בפוסט: "כולנו רוצים בשובם, כולנו כואבים את כאבם, גם אם לא תמיד מסכימים מהי הדרך הנכונה יותר לעשות זאת". 
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    שמעתם, אנרכיסטים?
    כמה נכון! 08/2024/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כולנו רוצים בשובם, כולנו כואבים את כולנו משתתפים בכאבם, גם אם לא תמיד מסכימים מהי הדרך הנכונה יותר לעשות זאת".
    סגור