בארץ

סמוטריץ' עונה ללפיד: "הגיע הזמן להפסיק עם היפוך המושגים הזה"

שר האוצר בצלאל סמוטריץ' התבטא כנגד דברי יו''ר האופוזיציה יאיר לפיד "ניצחון יש אחד וזה עסקת חטופים" וענה על כך ""הגיע הזמן להפסיק עם היפוך המושגים הזה של אור זה חושך וטוב זה רע"
דורון בלוך |  2
בצלאל סמוטריץ' (צילום פלאש 90/ חיים גולדברג)
שר האוצר בצלאל סמוטריץ׳ הגיב אמש (חמישי) לדברי יו״ר האופוזיציה יאיר לפיד, שאמר בכיכר החטופים "ניצחון יש אחד וזה עסקת חטופים שתחזיר את הילדים שלנו הביתה ותחזיר את ההרתעה למדינת ישראל". וטען כי תפיסתו של חה''כ לפיד שגויה. 
"יאיר, ממש לא. החזרת החטופים חשובה מאוד לכולנו, אבל עסקת כניעה היא ממש לא ניצחון" פתח השר סמוטריץ' את דבריו "ניצחון זה מה שפיטר פלצ'יק עשה הערב ליריב השווצרי שלו, ומה שענבר לניר עשתה ליריבותיה הערב בשלוש קרבות. הכריעו והכניעו אותם".
עוד הוסיף השר סמוטריץ' לבקר בחריפות "הגיע הזמן להפסיק עם היפוך המושגים הזה של אור זה חושך וטוב זה רע. אוטובוסים מתפוצצים במרכזי הערים זה "שלום", בריחה מטרור זה "אומץ", ועכשיו כניעה הופכת ל"ניצחון". רצף ה"ניצחונות" האלו של השמאל בעשורים האחרונים זה בדיוק מה שהביא אותנו עד הלום. אז די. מספיק".
בסוף דבריו אמר השר סמוטריץ' "נעשה הכל בעזרת השם כדי לתת ללוחמים הגיבורים והאמיצים שלנו לנצח באמת. עד הסוף. ניצחון אמיתי כמו ההגדרה הפשוטה שלו במילון. להשמיד את חמאס ואת חיזבאללה, להסיר את האיום שנשקף מהם לאזרחי ישראל, להבהיר לכל האויבים שלנו שזה הסוף שצפוי לכל מי שיעז להתעסק איתנו, ולהשיב את החטופים".
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    בראבו ברז'נייב
    איתן 08/2024/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בראבו ברז'נייב,אתה כוכב בטלויזיה האירנית יחד עם גדעון לוי.נותר רק לקוות שהטיל הראשון יפול על הראש הלבן שלך ...אינשללה....
    סגור
  • 1.
    יהיר לפיד חולה קשה במחלה סופנית: חולה רלבת
    שקרניק 08/2024/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יהיר כבר לא יחלים ממחלתו הקשה רלבת סופנית השנאה עיוורה את עיניו ועיוותה את פניו וכיערה את מראהו שהיה סביר פעם חבל על אדם שהושחת חבל על נשמה טובה שהרקיבה
    סגור