שיווק ופרסום

לינוי אשרם ודני אבדיה צמודים: זה הקמפיין החדש שהשניים יובילו

לינוי אשרם ודני אבדיה הצטלמו לקמפיין הסושיאל של תלמה המכונה "קורנפלקס של אלופים ואלופות".  יום הצילום המשותף, כלל בין היתר הקלטת פרקי פודקאסטים מיוחדים, שבהם הם מארחים ילדים שהינם ספורטאים מצטיינים מתחומים שונים, לשיחה על שאיפות, מטרות ואתגרים

מערכת ice | 
אבדיה ואשרם (צילום רפי דלויה)

לינוי אשרם האלופה האולימפית, אשר מככבת בימים אלו בתוכנית הריאליטי "רוקדים עם כוכבים" ודני אבדיה שחקן ה-NBA המוכשר, משמשים כפרזנטורים של תלמה מעל שלוש שנים. 

כידוע, במסגרת שיתוף הפעולה עם תלמה, השניים מככבים בפרסומות של המותג וגם על אריזת "קורנפלקס של אלופים ואלופות". אמש (שני) התקיים יום הצילום המשותף של אבדיה ואשרם עבור תכנים שיפורסמו בסושיאל.
השניים הגיעו ליום הצילום המשותף, שכלל בין היתר הקלטת פרקי פודקאסטים מיוחדים, שבהם הם מארחים ילדים שהינם ספורטאים מצטיינים מתחומים שונים, לשיחה על שאיפות, מטרות ואתגרים.

(צילום: רפי דלויה)

בימים אלו, עובר אבדיה בין קבוצות ה-NBA,  מוושינגטון לפורטלנד וממשיך לככב בתקשורת האמריקאית גם בתקופת המלחמה המאתגרת ואף מקפיד לבקר לא מעט בארץ כדי להביע הזדהות ותמיכה.
 

בביקורו האחרון הגיע בין היתר למרכזי ספורט בצפון ובדרום למפגשים מיוחדים עם ילדים מהאזור, כחלק מפעילות משותפת של החברה למתנ"סים עם תלמה. מלבד אבדיה, גם לינוי אשרם ממשיכה להראות בימים אלו את כשרונה על רחבת הריקודים של תוכנית הריאליטי "רוקדים עם כוכבים" המשודרת בערוץ 12. לצד זאת, אשרם השתתפה בפרויקטים השונים של תלמה ובמהלך תקופת המלחמה, היא השתתפה בפעילות מיוחדת עם ילדי מפונים במלונות ברחבי הארץ.
נגה בנר-סוארי, סמנכ"לית השיווק האחראית על תחום הטיפוח, הקולינריה והדגנים ביוניליוור ישראל: כבר יותר מ3 שנים שדני ולינוי הם הפנים של "קורנפלקס של אלופים ואלופות", אבל השנה האחרונה הייתה מרגשת במיוחד, דווקא בגלל התקופה המטלטלת שעוברת על כולנו".
עוד ציינה בנר - סוארי: "ההירתמות שלהם למהלכים החברתיים של "תלמה" למען ילדי הצפון והדרום והמשך ההצלחות שלהם, כל אחד בתחומו – מעבירים מסר שאלוף ואלופה זה לא רק תואר אלא דרך חיים ודוגמה אישית".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה