עסקי ספורט

דני אבדיה בטרייד מפתיע: זו הקבוצה החדשה של הכוכב הישראלי

בחלוף ארבע עונות בוושינגטון וויזארדס, כוכב ה-NBA הישראלי דני אבדיה יעבור לפורטלנד טרייל בלייזרס. אבדיה נחשב כנכס בזכות השכר היחסית נמוך לשחקנים עם התרומה שלו, והזינוק ביכולתו בחצי השני של העונה
מערכת ice | 
דני אבדיה (צילום יוטיוב/ Basketball Highlights)
בחלוף ארבע עונות בוושינגטון וויזארדס, כוכב ה-NBA הישראלי דני אבדיה יעבור לפורטלנד טרייל בלייזרס. על פי דיווח ב-ESPN, וושינגטון, שממשיכה בתהליכי בנייה מחדש, קיבלה תמורת אבידה את הרכז הוותיק מלקולם ברוגדון והבחירה מספר 14 בדראפט שהתקיים הלילה. 
על פי הדיווח של אדריאן ווז'נרובסקי, הקבוצה שאליה אבדיה יעבור סיימה את העונה במקום האחרון במערב. אבדיה נכנס הקיץ לחוזה של ארבע עונות, בשווי 55 מיליון דולר, ונחשב כנכס בזכות השכר היחסית נמוך לשחקנים עם התרומה שלו, והזינוק ביכולתו בחצי השני של העונה.
 
הפרסום ב-ynet מרחיב כי הפרשנים בארה"ב קיבלו בהפתעה את המהלך, כאשר התגובות הראשוניות היו מפרגנות וטענו כי בפורטלנד, קבוצה בריאה ומסודרת יותר מוושינגטון וויזארדס, אבדיה יוכל לעשות קפיצת מדרגה נוספת. אוהדי וושינגטון ברשתות החברתיות, מצידם, לא הבינו את הצעד והתייחסו אליו כשגיאה של ההנהלה.
 
כאמור, הוויתור על אבדיה נעשה על מנת לקבל רכז שחסר לקבוצה וכן אפשרות להתחזק בדראפט. הכוכב הישראלי רשם העונה שיאי קריירה של 14.7 נקודות, 7.2 ריבאונדים ו-3.8 אסיסטים בממוצע למשחק.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה