עסקי ספורט

הרכישה המפתיעה של מנכ"ל דיסני: שוברת שיאים?

בוב איגר השלים עסקה שהופכת את מועדן הכדורגל "אנג'ל סיטי" לקבוצה היקרה ביותר בליגת הנשים בארה"ב. בשנה החולפת הייתה שיאנית ההכנסות מחסויות מפרסמים. נטלי פורטמן הייתה אחת מהמייסדות. האם מדובר בעידן חדש לספורט?
מערכת ice | 
מנכ"ל חברת וולט דיסני בוב איגר (צילום Angela George from wikipedia ,pexels)
לאחרונה התפרסם כי בוב איגר, מנכ"ל דיסני, יחד עם אשתו, צפוי לרכוש קבוצת כדורגל נשים מלוס אנג'לס. היום (חמישי) פורסם כי העסקה הפכה לסופית. העסקה עמדה על סך 300 מיליון דולר - 250 דולר עבור רכישת הקבוצה ועוד 50 מיליון לטובת התפתחות עתידית של הקבוצה. 
באמצעות רכישה זו הפכה קבוצת אנג'ל סיטי להיות קבוצת כדורגל הנשים היקרה ביותר בעולם. העסקה אומנם עוד ממתניה לאישור מנהלת הליגה, אך היא צפויה להיסגר תוך חודשיים בלבד. נטלי פורטמן, השחקנית המפורסמת, היא גם בעלת מניות בקבוצה המפורסמת, והייתה גם שותפה בהקמת הקבוצה. אחד ממייסדיה של הרשת החברתית רדיט, אלכסיס אוהניאן, היה הבעלים הראשון של הקבוצה. הוא ימשיך לכהן במועצת המנהלים של הקבוצה.
בשנים האחרונות החלה לעלות ההתעניינות בכדורגל נשים בעולם ובארצות הברית בפרט. נבחרת אנג'ל סיטי כוללת כוכבות כדורגל נשים גדולות כמו אלי ריילי, המשמשת בתור קפטנית הקבוצה. הקבוצה קמה בשנת 2020. מועדון הכדורגל הכניס את הסכום הגבוהה ביותר שהכניסה קבוצה בליגה הנשים בארצות הברית בשנה שעברה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה