משפט

דיסני ממשיכה להסתבך: בדרך לתביעה קבוצתית חדשה?

שני עובדים בענקית התוכן מספרים כי בעקבות בקשת החברה מכרו את בתיהם ועברו לפלורידה, רק כדי שהפרויקט שעבורו היגרו יבוטל. התובעים מחפשים כעת סעד משפטי ואף מאיימים בצירוף אנשים נוספים לצעד החריף. הטענה: פגיעה כלכלית ונפשית חמורה
מערכת ice | 
דיסני וורלד חוטף תביעת ענק (צילום unsplash, shutterstock)
חברת דיסני מסתבכת שוב. לאחר שעובדי הפארק בקליפורניה ביקשו בקשה להתאגד, מסתמנת צרה משפטית חדשה שדוהרת לכיוון ענקית התוכן. על-פי תביעה שהוגשה לאחרונה בארצות הברית, שני עובדים בחברה נתבקשו לעבור לקצה השני של ארה"ב, רק כדי שעם הגעתם הפרויקט שלכבודו היגרו התבטל. 
שני העובדים, מריה דה לה קרוז וג'ורג' פונג, תובעים את חברת דיסני ומנסים להציע תביעה קבוצתית כנגד המעסיק שלהם. דה לה קרוז היא היא סגנית הנשיא במחלקת עיצוב מוצר ואילו פונג הוא מנהל קריאייטיב. על-פי התביעה שהוגשה לאחרונה ופרטיה נחשפו בדיווח של CNN, דיסני הסתירה את הפרטים האמתיים של הפרויקט לשמו עברו ובכך פגעו בהם מבחינה כלכלית ונפשית. 
בשנת 2021 מנכ"ל החברה דאז, בוב צ'אפק, הודיע כי כ-2,000 משרות צפויות לעבור מקליפורניה לפלורידה, למתחם חדש. אבל לאחר חזרתו של מנכ"ל החברה הקודם, בוב איגר, הפרויקט בוטל, ויחד איתו גם המעבר למתחם החדש. על-פי התביעה, העובדים בחברה הבינו כי מי שלא יעבור למתחם החדש יאבד את עבודתו. 
בעקבות כך, התובעים מכרו את בתיהם בקליפורניה ורכשו בתים בפלורידה. לאחר ביטול הפרויקט, המכירים של הבתים בפלורידה צנחו באופן משמעותי. התובעים מספרים כי הם נתקלו בקשיים חמורים כאשר ניסו למכור את הבתים החדשים שרכשו. דיסני לא הגיבה לדיווח של CNN על התביעה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה