קריירה ולימודים

דיסני בצעד חריף: העובדים בפיקסאר ישלמו את המחיר - כמה יפוטרו?

לאחר שהחליטה לשנות כיוון ולחזור להתמקד באיכות התוכן שעולה אצלה, במקום בכמות, בדיסני החליטו על הצעד הצפוי מראש, של פיטורי עובדים כחלק מהמהלך החדש-ישן שלה
מערכת ice | 
דיסני ומיקי מאוס (צילום shutterstock)
בדיסני החליטו להצטרף בקול תרועה למהפכת הסטרימינג ומנסים להתחרות בנטפליקס ושאר המתחרים בתחום, עם השקת דיסני פלוס בשנת 2019. מאז עברו הרבה מים בנהר וככל הנראה הבינו בחברה את הטעות שעשו.
כעת פורסם ברשת התקשורת CNBC כי בחברה החליטו לזנוח את השיטה החדשה ולהתמקד במה שעשו כל השנים, השקת סרטים והפצתם בבתי הקולנוע. במקום לאגור כמות גדולה של תוכן באיכות ירודה או לכל הפחות שלא לטעמם של רוב הצופים בשירות הסטרימינג שלה, בדיסני יחזרו להפיץ את הסרטים האהובים שכולנו גדלנו עליהם, בבתי הקולנוע.
בעקבות המהלך עליו החליטה החברה, פורסם כי 14% מעובדי אולפני פיקסאר, שמהווים כ-175 עובדים, שייאלצו למצוא לעצמם מקום עבודה חדש. המהלך קורה על רקע אי שביעות רצונם של בכירי החברה על כמות המנויים של השירות החדש, אשר לא גדל בקצב שבו ציפו בדיסני, מה שגרם לקברניטי החברה לחשב מסלול מחדש.
רק לאחרונה פורסם כי חברת דיסני תשתף פעולה עם האחים וורנר, שבמסגרתו יציעו ללקוחות חבילה של שירותי סטרימינג הכוללים את הולו ודיסני פלוס. זאת כאשר הלקוחות יוכלו להירשם בכל אחד משלושת האתרים הנפרדים ולבחור מתוך תוכנית חבילה מיוחדת, ללא פרסומות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה