ויראלי

בן אל תבורי עומד להציע נישואין? "מתי תקנה לי טבעת?"

בסרטון שעלה לרשתות החברתיות, שואלת דני לוי את בן זוגה: ״מתי אתה קונה לי טבעת?״. הוא השיב לה: ״אוטוטו״, כמובן שגם הפעם, כמו בפרומו שהעלה לקראת השיר 'אוטוטו', מדובר בקידום ללהיט ולא מעבר לכך
מערכת ice | 
בן אל תבורי (צילום אינסטגרם)
אחרי ששיחרר את השיר הראשון שלו בקריירת הסולו המחודשת, בן אל תבורי אולי מכוון לעוד כיוון מעבר לכבוש שוב את הבמות, הפעם בלי השותף לשעבר סטטיק. על פי סרטון טיקטוק חדש משותף שלו ושל וזוגתו דני לוי, הסטיליסטית של כמה מהמפורסמות בארצות הברית, יש סיבה לחשוב ככה, כאשר הוא מטריף את הרשת וגרם לשמועות לצוץ.
בסרטון המדובר, שואלת דני את בן זוגה: ״מתי אתה קונה לי טבעת?״. הוא השיב לה: ״אוטוטו״, כמובן שגם הפעם, כמו בפרומו שהעלה לקראת השיר 'אוטוטו', מדובר בקידום ללהיט ולא מעבר לכך.

השיר החדש של תבורי, ״אוטוטו״, אמור לסמן את חזרתו לאור הזרקורים ולוי לוקחת חלק בעזרה בקידומו. אגב, השניים אמורים לשוב לגור בישראל, אחרי למעלה משנה שגר איתה בלוס אנג'לס והתחכך בכוכבים ובמיוחד במשפחת קרדשיאן, שלוי שימשה לה סטייליסטית.
במסגרת הקאמבק לישראל, תבורי חוזר לבמות, להקלטות וגם אחרי שחתם בחברת התקליטים NMC הוא מצפה להרחיב את ההופעות החיות. לוי עשויה להשתלב בתעשייה כאן בישראל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה