ויראלי

קים קרדשיאן מפרגנת: הסטורי השני שלה עם שיר רקע בעברית

לכוכבי הוליווד ואושיות הרשת בעולם לקח זמן עד שהם הבינו עד כמה הקול שלהם חשוב במאבק באנטישמיות, במיוחד בתקופה הנוכחית. נראה שקים קרדשיאן, בדרכה, מפרגנת לישראל ומפרסמת סטורי שני במספר עם שיר בעברית
מערכת ice | 
קים קרדשיאן (צילום facebook)
אושיית הרשת והכוכבת המפורסמת קים קרדשיאן פרסמה לפני זמן קצר (חמישי) סטורי בחשבון האינסטגרם, בו היא נראית הולכת ברחוב אך מה שמעניין הוא שהשיר שבחרה שיתנגן ברקע לסרטון, הוא שיר בעברית. כאמור, זה הסטורי השני במספר שמעלה קרדשיאן עם שיר בעברית, מאז פרצה המלחמה.
נראה כי קרדשיאן החליטה, בדרכה שלה, להביע את תמיכתה בדרך יצירתית ללא ספק. השיר שבחרה הפעם קרדשיאן הוא "פחד אלוהים" המקפיץ של כפיר צפריר. זאת לאחר שבפעם הקודמת שהעלתה סטורי עם שיר רקע בעברית, בחרה בשיר של יסמין מועלם.
קים קרדשיאן" />
מתוך האינסטגרם של קים קרדשיאן
בניגוד מוחלט, מי שהיה נשוי לקרדשיאן ועלה לאחרונה רבות לכותרות, דווקא בגלל אמירות מזעזעות ואנטישמיות, קניה ווסט, התבטא נגד ישראל בזמן המלחמה. כמו קרדשיאן, נראה כי התמיכה בישראל בקרב משפיענים וכוכבים רבים במיוחד בארצות הברית, עלתה וניכרת יותר מתקופות קודמות.
כזכור, הקרנה מיוחדת של סרט הזוועות שביצעו מחבלי חמאס ב-7 באוקטובר התקיימה לבכירי הוליווד, שצפו בקטעים המזוויעים כדי לראות את האמת לגבי מה שקרה ויוכלו, במסגרותיהם, להעמיד דברים על דיוקם מאחר ומתנהלת מלחמה לא רק בשטח, אלא גם בשדה הקרב התודעתי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה