ויראלי

סטטיק ובן אל תבורי שוב ביחד? זה מה שיקרה היום

הצעד הבא של תבורי, יהיה אם ירצה או לא, בשיתוף עם סטטיק, כאשר בעמוד היוטיוב המשותף שלהם שמונה כמיליון מנויים עם 18 שירים של סטטיק בלבד בנוסף לאלו שהקליטו יחד בעבר, יהיה שיר חדש של תבורי החל מהיום
מערכת ice | 
סטטיק ובן-אל בכוכב הבא (צילום יחצ)
כמעט שנה וחצי חלפו מאז הפרידה של סטטיק ובן אל תבורי. הזוג שלהט במשך שנים פירק את החבילה באוגוסט 2022 והרעיד את עולם הבידור, כאשר כל אחד מהם יצא לדרך עצמאית, בעוד לירז רוסו מצא אותה די מהר עם אלבום חדש, ריאליטי שסיקר את הכנת האלבום וגם זוגיות נוצצת עם רונה לי שמעון, תבורי לקח את הזמן והיום (ראשון) הכל ישתנה.
אחרי כמעט שנה ללא פעילות, הזמר הוותיק חזר להקליט, התקדם בזוגיות עם דני לוי ושב לכותרות, כעת הוא מתכונן עם שיר חדש שוב לשבור את הרשתות. מסתבר שהצעד הבא שלו, יהיה אם ירצה או לא, בשיתוף עם סטטיק, כאשר בעמוד היוטיוב המשותף שלהם שמונה כמיליון מנויים עם 18 שירים של סטטיק בלבד בנוסף לאלו שהקליטו יחד בעבר, יהיה שיר חדש של תבורי.

רק בשבוע החולף, תבורי העלה פרומו לשיר שנראה ממש כמו הזמנה לחתונה שלו ושל זוגתו, אבל התברר כטיזר חכם לשירו החדש שדבר ממנו לא הודלף עדיין. רגע לפניי שישוחרר השיר, העלה הזמר בסטורי תמונה של ידו שזוגתו מלטפת אותה וכתב: “אוטוטו זה אצלכם. שבת קודש, שנדע רק בשורות טובות אמן!”.
המעריצים של תבורי החמיאו לו על הקאמבק הנרקם: “בהצלחה מגיע לך!! (תראה כמה שהגלגל הוא עגול)”. הייתה מגיבה נוספת שכתבה: “אם הוא משנה כיוון לסאונדים כאלה הוא הולך להצליח במיוחד כשכבר יש לו קהל ובסיס”.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה