ויראלי

הבן של בן אל תבורי מצטרף לתעשייה? התיעוד המפתיע נחשף

אורטל עמר שיתפה את יכולותיו הווקאליות של תו פרינס. קאבר שלו לשיר שהפך המנון המלחמה, 'גם בשעות החשוכות של הלילה', כבש מיד את הרשת וגם האמא התקשתה לשמור על האיפוק ושלחה אפילו מחמאה מרומזת לאבא וכמובן גם לסבא שימי תבורי, וכתבה “איזה גנטיקה”
מערכת ice |  1
אורטל עמר, בן אל תבורי (צילום רפי דלויה, פלאש 90/ יונתן זינדל)
בן אל תבורי יכניס את הבן שלו תו פרינס לעסק המשפחתי? אחרי שנים של הסתרה ברשתות החברתיות, הבן הקטן של אורטל עמר והזמר נחשף בפעם הראשונה ממש אחרי פיצוץ פרשת ההקלטות, אבל עכשיו נחשף הכישרון החבוי שלו מול העוקבים של עמר.
עמר שיתפה את יכולותיו הווקאליות של תן פרינס. קאבר שלו לשיר שהפך המנון המלחמה, 'גם בשעות החשוכות של הלילה', כבש מיד את הרשת וגם האמא התקשתה לשמור על האיפוק ושלחה אפילו מחמאה מרומזת לאבא.
 
תו פרינס שר את 'לצאת מהדיכאון', שיר שזכה ל-11 מיליון צפיות בשנה האחרונה וגם סיפק לא מעט גינונים של של כוכב כולל שפת הגוף הנכונה לשיר מהסוג הזה, קצת כמו האבא שיודע לתת שואו בכל שיר.
האמא הנרגשת שהתלהבה שלחה כאן מחמאה לאביו של תו פרינס וכמובן גם לסבא שימי תבורי וכתבה “איזה גנטיקה”. היא גם תייגה בסטורי המדובר את המבצע המקורי יגל אושרי עם רמז “יש לך שותף”. האם הבן הקטן לבית משפחת תבורי ייכנס לביזנס המוזיקה?
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מה לא תעשה א ו ר ט ל בשביל להישאר בכותרות
    מריו 01/2024/14
    הגב לתגובה זו
    0 2
    לא מתכננת במקרה להתחתן עם סטטיק? זה יעשה הרבה כותרות
    סגור