תרבות ופנאי

אורטל עמר בדרמה רפואית גדולה: הקמפיין החדש יבוטל?

אורטל עמר קטפה קמפיין חדש ל"וולה", אלא שמסתבר שרגע לפני הצילומים התחוללה דרמה רפואית לא קטנה כאשר עמר הייתה חולה מאוד ושקלה האם לבטל את הצילומים. אז איך התפתחה הדרמה?
מערכת ice |  2
אורטל עמר
אורטל עמר, מנחת הטלוויזיה והשחקנית, קטפה לאחרונה קמפיין חדש ל"וולה" מוצרי שיער, אליו הצטלמה אתמול (ראשון). עד כאן הכל בסדר ונראה שעמר מתחילה לחזור לשגרה על רקע "מלחמת חרבות ברזל", אלא שמסתבר שדרמה רפואית לא קטנה התחוללה מאחורי הקלעים, כאשר על פי TMI, הקמפיין כמעט בוטל.
מסתבר שיום לפני הצילומים, עמר הרגישה רע מאוד כאשר עלה לה חום והיא שקלה האם לבטל את הצילומים לקמפיין. למרות זאת, היא החליטה להתייצב לצילומים כמו מקצוענית אמיתית והצטלמה לקמפיין.
כזכור, זה לא התפקיד היחיד שאורטל עמר קטפה השבוע, כאשר לפני כשבועיים נודע כי היא לוהקה לתפקיד חדש במחזמר "מגילת אסתר", הצגה שתגיע לבמות בחג פורים הקרוב בתקווה שהמלחמה תסתיים.
על פי דיווח ב-TMI, אורטל עמר תגלם  במחזמר "מגילת אסתר" את התפקיד הראשי של ושתי, אותה גילמה בעבר מירי בוהדנה. אגב, אורטל עמר גם שיחקה לא מזמן בהצגה "נסיך מצרים" בתור בת פרעה שמצאה את משה ביאור וגם מתחזקת קריירה ברדיו לצד ליאור דיין.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    ?
    Amir 01/2024/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    דרמה רפואית?הכל תשומי
    סגור
  • 1.
    עמר אורטל
    גל 01/2024/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אורטל עמר .לאיזה פרסומת מכוערת כזאת יקחו ? היא כל הזמן דורשת צומת לב בלי סוף.מספיק תתבגרי
    סגור