ויראלי

גרושתו של אייל גולן במסר לרוסלנה: "הגיוני סך הכל"

דניאל גרינברג נשאלה על כך שגולן הצטלם עם רוסלנה רודינה יחד עם הבן המשותף של השניים יאן גולן ובנו הבכור מאילנית לוי, ליאם גולן: "תגידי לרוסלנה שזה שהיא מעלה סטורי ומצלמת את אייל, לא מכבד את בעלה". גרינברג השיבה: "וואי איזה שטויות. מאמי הוא אבא של הילד שלה והם חוגגים לו יום הולדת, הגיוני סך הכל, אין קשר ללא מכבד"
מערכת ice |  2
רוסלנה רודינה (צילום Megane Meimoun)
אחרי הקאמבק של כוכבת הריאליטי דניאל גרינברג, לגרוש שלה הזמר אייל גולן, השניים לא מסתירים דבר מעוקביהם באינסטגרם ואחרי הנשיקה הלוהטת בסילבסטר, היא ענתה על כל שאלה בסשן שאלות ותשובות.
בין היתר גרינברג נשאלה: "מה שונה בדניאל של היום לדניאל של לפני הגירושין?", ועל כך ענתה: "הרבה יותר עסוקה בעצמי, הרבה יותר רציונלית ומציאותית, הרבה יותר בטוחה בעצמי מכל הבחינות והרבה יותר שלמה בתוך הקן שלי. זה לגמרי מוכיח קשר זוגי אחר ובריא יותר. להתחתן שוב? מאוד מיותר. אבל קטונתי מלצאת בהצהרות. ה' מתכנן, אני מבצעת". 

שאלה אחרת הייתה: "יחסית אייל בעל ממון יותר ממך, זה לא גורם לך לתחושת אי נעימות? למשל שמגיע אלייך לדירה?". גרינברג השיבה: "ממש לא, אני מחזיקה מעצמי במקסימום. אני עובדת קשה ומתפרנסת יפה ובכבוד, ברוך השם. יש לי דירה מהממת וכל מה שהילדים שלי ואני צריכים.. חוץ מזה, אם הייתי מרגישה באיזשהו מקום אי נעימות, לא הייתי בו לרגע. הכי נעים לי בעולם". 
על כך שגולן הצטלם עם רוסלנה רודינה יחד עם הבן המשותף של השניים יאן גולן ובנו הבכור מאילנית לוי, ליאם גולן: "תגידי לרוסלנה שזה שהיא מעלה סטורי ומצלמת את אייל, לא מכבד את בעלה". גרינברג השיבה: "וואי איזה שטויות. מאמי הוא אבא של הילד שלה והם חוגגים לו יום הולדת, הגיוני סך הכל, אין קשר ללא מכבד".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    ילד יפה
    דני 01/2024/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ליאם אתה לא פרימיטי תתרכז בשירים שלך מקום לרכל
    סגור
  • 1.
    בושה
    אישה 01/2024/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כמה אתן חלולות איכס.
    סגור