ויראלי

דניאל גרינברג חוטפת: "לעשות סקס, גם כשאתן לא רוצות"

דניאל גרינברג, זוגתו ואם ילדיו של הזמר אייל גולן, חוטפת ביקורת קשה ממגישת רדיו 'גלי ישראל' עדי ששון לאחר סטורי שנוי במחלוקת שהעלתה לקידום מותג השמן לשיפור ההנאה ממין בו היא שותפה: "בנות גם כשאתן ממש לא רוצות חשוב מאוד לעשות סקס"
תום נחום |  9
דניאל גרינברג (צילום אינסטגרם @daniel_greenbergg)
דניאל גרינברג, כוכבת הרשת שהתקמבקה לגרוש שלה אייל גולן, תחת מתקפה ברשתות החברתיות על רקע סטורי שלה בו ניסתה לקדם את מותג 'מיי שמן' בו היא שותפה, שמן מבוסס קנאביס להגברת ההנאה מיחסי מין, כאשר מה שכתבה הצליח להכעיס לא מעט נשים.
גרינברג כתבה בסטורי כך: "כל כך חשוב להנות גם מקיום יחסי אישות במערכת יחסים ולא לוותר על זה. גם אם זאת תקופה שאין חשק ואתן טרודות, אל תוותרו על הבית והזוגיות שלכן". עדי ששון, מגישת התוכנית 'עושים עניין' ברדיו גלי ישראל, הגיבה בציניות וזלזול לדבריה של גרינברג וכתבה: "בנות גם כשאתן ממש לא רוצות חשוב מאוד לעשות סקס".
 
כזכור, לאחרונה גרינברג החליטה להבהיר את השיתוף פעולה החדש שלה עם "השמן להגברת ההנאה מיחסי מין", כאשר היא העלתה סטורי מקיף לאינסטגרם שלה בו הסבירה הכל. גרינברג כתבה: "אני רוצה לחדד כמה דברים, מה זה משפיען? אנחנו המשפיענים נבחרנו ע"י הקהל שלנו לקדם נושאים כאלה ואחרים, ישנם כאלה שמקדמים נושאים שלא נוגעים אליהם על מנת להתפרנס, ישנם כאלה שמקדמים מוצרים שאינם מאמינים בהם עבור פרנסה, ויש את מי שבוחר לקדם ולדבוק בערכים ובאג'נדה האישית שלו. כיום אני משפיענית עם אג'נדה ברורה מאוד והיא העצמה נשית, העם הנשי, אמהות, זוגיות וכל מה שסביב העולם שלנו הנשים".
עוד כתבה: "כיום אני משווקת מוצר אשר שמו השני נבחר ע'יי קהל העוקבות שלי מנסיון עם המוצר, מחוויה עם המוצר לאחר שנים שהתביישו בנושא, סבלו מהנושא וכך נוצר השם ישמן שלום בית", כשפרסמתי לראשונה את השמן פלז'ר היו המון שאלות אך גם היו המון הודעות מרגשות מנשים שממש הרגישו את השליחות שלי, נשים שהודו לי על נרמול השיח על הנושא הכל כך רגיש הזה. בין אם אלו נשים שחובות משבר בחיי הזוגיות, חיי הנישואים, נשים שנולדו עם בעיות מסוימות וכתוצאה מכך אינן נהנות ואף סובלות עם בני הזוג שלהם בעת קיום יחסי מין . אתן מבינות כמה דבר כזה משפיע על הבית ועל הקשר של בינו לבינה? אז כן, עבור לא מעט נשים השמן הזה החזיר לחיים את החשק והרצון להתקרב שוב לשותף שלהם ואף ליהנות מהזמן המשותף והכל כך חשוב הזה".
גרינברג המשיכה: "נשים שעברו מחלות שלא נדע אשר גורמות ליובש נרתיקי חמור, נשים צעירות שנוטלות תרופות שמדכאות את החשק המיני. נשים שלא ראו את עצמן נהנות אי פעם מהאקט עם הפרטנר שלהן וזייפו עשרות פעמים על מנת לא להרגיש לא מספיק טובות. אז לא, יישמן שלום בית״ זה לא מצחיק ואני לא אהבלה ואני גם לא באמת מייחסת חשיבות למי ומה שלא רלוונטי, מי ומה שרלוונטי הוא אתן ורק אתן".
"כל עוד אני פה אני אמשיך לגעת בכל נושא שיכול לעזור, להרים, להעצים ולחזק אותנו העם הנשי. תודה שאתן העוקבות הטובות והחזקות בעולם, מוכיחות לי כל פעם מחדש כמה אתן טהורות וטובות ולמה בחרתן לעקוב אחרי התוכן שלי בבדיקות וממש להיות חלק ממני ומהמסע שלי פה איתכן ברשת החברתית הזאת ובחיים עצמם, אז תודה אני אוהבת אתכן".
תגובות לכתבה(9):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 9.
    היא צריכה לגמור את החודש... (ל"ת)
    אפי 07/2024/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 8.
    צרות עין
    אופירה 12/2023/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני אישה בת 58 כשהייתי צעירה סבלתי מכאבים איומים בקיום יחסי מין ואם יש עוד הרבה בנות שסובלות למה לא לפרגן לדניאל גרינברג על המוצר למה להשפיל?
    סגור
  • 7.
    אני זוכר את ד''ר רות מארה''ב
    דרור 12/2023/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ושהיא אמרה בדיוק את אותם המילים כולם מחאו לה כפיים והיא קיבלה תכנית בפריים טיים, אז מה ההבדל? אני אומר לכם מה ההבדל, שנאה קנאה ותחרות, עדי ששון פשוט מקנא בגב' גרינברג כמו קנאת תלמידים בתיכון וזה הכל. דניאל גרינברג כל הכבוד לך על האומץ שאת מי שאת ולא משהו מזויף.
    סגור
  • 6.
    גרינברג
    קידר רועי 12/2023/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    טיפשה כמו כפית, משפיענית עאלק...מי היא בכלל, צנונית מיובשת.....בושה שהיא מוצגת או מציגה עצמה כמשפיענית...איף איף איף לאן התדרדרה המדינה הזאת.....
    סגור
  • 5.
    מפרגן לך לגמרי (ל"ת)
    שאול 12/2023/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 4.
    גרינברג
    יוסי 11/2023/30
    הגב לתגובה זו
    2 1
    שתלך לעשות סקס עם ביטון.
    סגור
  • 3.
    גרינברג
    ציפי 11/2023/26
    הגב לתגובה זו
    1 2
    להקיא עלייך עק משפיענית , אולי עילגת איכרה עובדת אדמה בכפר נטוש זו רמת הידע שיש לה
    סגור
  • 2.
    כזאת טיפשה, זה משהו,,,, (ל"ת)
    ממש בושה 11/2023/26
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 1.
    זוגתו
    ללי 11/2023/26
    הגב לתגובה זו
    1 1
    בדיוק כמו הבן זוג הפרופיל שלה.גם שהקטינות לא רצו הוא שכב (אנס)איתן...
    סגור