ויראלי

דניאל גרינברג מושפלת: "שתמצא חיים שלא סביב אייל גולן"

לאחר שכתבה: "אמא בטעינה". היו עוקבים שבחרו לסגור איתה חשבון ועוקבת אחת כתבה ברשעות: "בטעינה ממה? מעוד חופשה? מלבדוק שהמזונות נכנסו לחשבון, מעסק בגדי הילדים הכושל? שתתבגר כבר ותמצא לה חיים שלא סובבים סביב גולן". איך הגיבה לכך?
מערכת ice | 
דניאל גרינברג (צילום אינסטגרם @daniel_greenbergg)
כנראה שהעובדה שדניאל גרינברג חייה חיים מהנים עם לא מעט חופשות ומסיבות במקביל להיות אמא, מצליחה להטריד את העוקבות שלה מאוד. אחרי שיצאה בסוף השבוע האחרון לעוד חופשה זוגית עם הגרוש אייל גולן, במה שנראה כמו קאמבק לכל דבר, כעת היא מבלה בחופשה נוספת הפעם עם חברות טובות שלה ביעד מדברי.
לאחר שכתבה: "אמא בטעינה". היו עוקבים שבחרו לסגור איתה חשבון: "את כל הזמן מטעינה, את מספיקה להיות מתישהו אמא?" או "אמא בטעינה עלק. את לא רואה את הילדים שלך בכלל. מדלגת מחופשה לחופשה, בטעינה פחות".

עוקבת אחרת כתבה ברשעות: "בטעינה ממה? מעוד חופשה? מלבדוק שהמזונות נכנסו לחשבון, מעסק בגדי הילדים הכושל? שתתבגר כבר ותמצא לה חיים שלא סובבים סביב גולן".
על כך גרינברג לא נותרה חייבת ותקפה בחזרה: "ואי כפרות איך זה שורף. אני מספיקה להיות אמא, ואפילו נהדרת. זה שאני לא אמא שכובלת את עצמה לגידול ילדים מצאת החמה ועד צאת הנשמה, לא אומר שאני לא אמא", והוסיפה: "אגב, תיכף עוד חופשת טעינה, הפעם ליעד מטורף ולמעל שבוע, שימו פלסטר כי זה ממש ישרוף".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה