ויראלי

הסוף לשמועות? דניאל גרינברג חושפת את הסטטוס הזוגי במחווה רומנטית

שמועות, הכחשות ורמזים: מה שקורה בין איל גולן לדניאל גרינברג בשבועות האחרונים עדיין לא ברור. האם הפעם הצליחה גרינברג להחביא את התשובה האמיתית?
מערכת ice | 
אייל גולן דניאל גרינברג (צילום אינסטגרם)
שאלת התקופה: האם דניאל גרינברג ואייל גולן ביחד? ממשיכה לרחף בין שמועות, רמיזות והכחשות. אתמול דניאל גרינברג סיפקה לעוקבות שלה עוד רמז עבה לגבי הסטטוס הזוגי שלה בימים אלה.
בשבועות האחרונים השניים נראים צמודים מאוד ביחוד ביחס לעובדה שרק לפני שנה התגרשו. זה התחל מחופשה זוגית ללא הילדים במיקונוס, עבר לחופשה משפחתית בקפריסין, והמשיך הלאה לתמונות, פוסטים, כשהאחרונים בהם מתעדים עוד הזדמנות של שהיה 24-7, כשגרינברג ליוותה את הגרוש לטור ההופעות שלו בקיסריה כולל שהיה בוילה הענקית ששכר לתקופה.
כעת עם החזרה לשגרה העלתה אתמול גרינברג סטורי שכמעט והיה קשה להבחין במסר שביקשה להעביר דרכו. בטקסט קטן וצמוד למסגרת התמונה, כתבה גרינברג: "מספרת לכן בסוד... אתמול הכנתי ארוחה רומנטית וזה משהו שלא קרה לי בשנה האחרונה. יצא מוש".
בשבוע שעבר פתחה גרינברג תיבת שאלות לעוקבות בנושא הורות, אך אלה לא פספסו את ההזדמנות לשאול גם בנוגע למצב בינה ובין איל, בזמן שהשניים מספקים לא מעט רגעים רומנטיים משותפים בסיטואציות שונות.
כך, אחת העוקבות שאלה אותה, "איך את מגדירה את עצמך כרגע מבחינת סטטוס זוגי?", על השאלה הזו השיבה בצורה מרומזת כשכתבה: "לא פנויה רגשית", הבהירה וצירפה אימוג'י מסמיק.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה