ויראלי

דניאל גרינברג בהלם מוחלט: "אוי ואבוי! בהמות מזעזעות מרושעות"

דניאל גרינברג הגיבה בזעזוע עמוק בסטורי שהתייחס לחשיפת 'מטה המאבק' עם הקלטות של התעללות קשה לכאורה במשפחתון בלוד: "אוי ואבוי! זה לא נגמר! כל יום מתגלים עוד ועוד מקרים! מזל שיש את המטה למאבק שפתחו עיניים להמון הורים והצליחו למנוע עוד מקרים. אל תהיו אדישים, אם יש ספק אז אין ספק"
תום נחום | 
דניאל גרינברג (צילום אינסטגרם/ דניאל גרינברג)
תופעת ההתעללות בילדים ותינוקות בפעוטונים ברחבי הארץ ממשיכה להכות ולזעזע את ההורים מדי שבוע מחדש. כעת, במטה המאבק, ביחד עם כוכבת הילדים מיקי מוכתר חשפו מקרה התעללות חדש במשפחתון בלוד, בסרטון עם הקלטה מזעזעת של אלימות נגד פעוטות, כאשר מי שהזדעזעה מהמקרה ומהתופעה שהפכה למכת מדינה, היא הדוגמנית וכוכבת 'האח הגדול' לשעבר, דניאל גרינברג, גרושתו ואם שניים מילדיו של הזמר אייל גולן, שהתפוצצה בסטורי זועם על האירוע.
בפוסט שהעלו ב'מטה המאבק' עם ההקלטות המזעזעות מהמשפחתון בלוד נכתב כך: "אני אתן למילים של שתי 'המטפלות' האלו לדבר בעד עצמן. כשאנחנו אומרים לא לרשום למקומות פיראטיים ללא פיקוח וללא מצלמות, זאת הדוגמה להקלטות שמגיעות לשם. אבל את מה ששומעים לא ניתן יהיה להוכיח בתיעוד ויזואלי, ואין מי שיוציא נגדו צו סגירה. אז עכשיו נותר רק להפיץ בין אימהות העיר ולקוות שאף תינוק לא יפול לתוך הזוועה הזאת שוב. צדק לילדים".
 
דניאל גרינברג הגיבה בזעם וכתבה בסטורי שלה באינסטגרם: "אוי ואבוי! זה לא נגמר! כל יום מתגלים עוד ועוד מקרים! מזל שיש את המטה למאבק שפתחו עיניים להמון הורים והצליחו למנוע עוד מקרים. אל תהיו אדישים, אם יש ספק אז אין ספק. חוק המצלמות בהולללללל!!!!! בהמות מזעזעות מרושעות".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה