ויראלי

דניאל גרינברג חושפת רשמית: האם היא ואייל גולן חזרו?

גרושתו של הזמר נשאלה "איך את מגדירה את עצמך כרגע מבחינת סטטוס זוגי?", על השאלה הזו השיבה בצורה מרומזת כשכתבה: "לא פנויה רגשית", הבהירה וצירפה אימוג'י מסמיק
מערכת ice |  1
אייל גולן דניאל גרינברג (צילום אינסטגרם)
אז האם דניאל גרינברג ואייל גולן ביחד? כוכבת האח הגדול וגרושתו של הזמר פתחה אמש (רביעי) אפשרות לשאלות בנוגע להורות באינסטגרם שלה, אבל כמובן שאת הגולשים עניין הרבה יותר הסטטוס הזוגי שלה על רקע השמועות על קאמבק לבעלה לשעבר.
אחת העוקבות כתבה לה: "רק להגיד שאני לא מבינה את השנאה נגדך ברשת! את כל כך אמתית וכנה, שקשה לא להתחבר אלייך", גרינברג השיבה "אתן מי שחשובות לי. אני לא מייחסת חשיבות לאף אדם שלא מכיר אותי. בפניכן העוקבות שלי אני חושפת את דניאל, את האישיות שלי, האמת שלי, האישה שאני, החברה שאני והכי שקוף".

גרינברג המשיכה וכתבה בתשובתה: "לעוקבות שלי יש אפס רוע, ים אהבת חינם כי אתן מלכות. מדי פעם קופצת מרשעת שמיד נחסמת. שומרת על טוהר בבית המקדש שלי, וכל מה שסביבי".
השאלה הבאה גרמה לעניין הגדול ביותר: "איך את מגדירה את עצמך כרגע מבחינת סטטוס זוגי?", על השאלה הזו השיבה בצורה מרומזת כשכתבה: "לא פנויה רגשית", הבהירה וצירפה אימוג'י מסמיק.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    באמת שהיא לא מעניינת בוודאי לא בן הזוג החום שלה
    ממש 08/2023/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מי היא ומה היא? את מי היא מעניינת, ומה כל כך מרשים אצלה? יצאה עם מישהו אחרי הגירושין ותי הבימה שלאייל יש יותר כסף וחבל לשחרר אותו. שתלך לחיים שלה,
    סגור