תיירות

אייל גולן ודניאל גרינברג חוגגים: לאן טס הזוג המאושר?

בעיצומה של המלחמה ולאחר הקאמבק, החליטו השניים לארוז מזוודות ולטוס. סיבוב ההופעות של הזמר היה אמור להתחיל לאחרונה, אך נדחה בשל המצב הביטחוני. האם הצעת נישואים חדשה על הפרק?
מערכת ice |  1
אייל גולן דניאל גרינברג (צילום אינסטגרם)
אייל גולן ודניאל גרינברג עלו על טיסה, כך חשף גולש שדיווח לאתר וואלה סלבס בדיווח שפורסם אמש (חמישי) באתר הרכילות. עם זאת, עוד טרם התבהר לאן השניים בחרו לטוס. אלא שתיעוד מיוחד שעלה לאתר הרכילות חשף את השניים. 
לאחרונה חשפה הכוכבת פרטים נוספים חדשים על הקאמבק הגדול לגרושה ואבי ילדיה. לתשובות צירפה גם סרטון עמוס בהפגנת חיבה ואהבה שמוכיח את הקשר הטוב והחם בין השניים, אחרי שרק בינואר האחרון התגרשו באופן סופי לאחר המשבר הגדול שחוו.

(צילום מסך: אינסטגרם)
"שתפי אותנו קצת איך התחיל הקאמבק? מי התחיל עם מי?", ביקשו הגולשים מדניאל. "איך התחיל? כשחזרתי להיות גרושתו הרווקה. מי התחיל? ברור שהוא, כי הוא שרוף עליי. תכל'ס גם אני עליו, מודה".
סיבוב הופעות החורף של גולן אמור היה להתחיל ממש לאחרונה, אך הוא שיתף בפוסט באינסטגרם כי בצל המלחמה הוא כרגע מעדיף שלא לחזור לבמות: "ממש עכשיו היינו אמורים להתחיל את סיבוב היכלי החורף 'עונת ההיכלים' ואם לומר את האמת אני הכי מתגעגע לבמות, לשיר לכם וביחד איתכם".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ולכן חובה להתכונן כלכלית לגירושין כדי לא להיות מופתע
    יהודה יזרעאלי 12/2023/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ולהיכנס ללחצים ולפינות כלכליות https://tovana4u.ravpage.co.il/matana0923
    סגור