ויראלי

מצמרר: המסר ששלח מנהל התיכון לתלמידיו לפני שנהרג בקרבות

סיפורי הגבורה שמתפרסמים מדי יום על המלחמה הזו ימשיכו להתפרסם מאחר ויש המון מהם. אחד הסיפורים האלו הוא על מנהל התיכון אורט פלך לבנים, שלפני שנהרג בעזה הספיק לשלוח מסר מרגש לתלמידיו

מערכת ice | 
חיילים בגבול עזה (צילום פלאש 90/ חיים גולדברג)
מנהל התיכון אורט פלך לבנים שבירושלים, יוסי הרשקוביץ, הוא אחד מגיבורי ישראל שנפל בקרב, במלחמה מהמוצדקות שהיו למדינת ישראל. הרשקוביץ התגייס ישר עם פרוץ המלחמה ונהרג בקרבות בעזה, כאשר הבשורה הקשה על מותו הגיעה ביום שישי, לפני כניסת השבת.
לאחר מותו התגלה התפרסם סרטון שצילם הרשקוביץ לפני מותו שהוקדש לתלמידים שלו שכל כך אהב. "דבר ראשון אני רוצה לבקש בקשה אישית", פתח הרשקוביץ את דבריו לתלמידים והוסיף, "לא להגיד לשון הרע על עם ישראל, שום דבר. אל תגידו מילה רעה, לא לחזור על מה שהיה לפני, כלום."
עוד הוסיף הרשקוביץ והפציר בתלמידיו: "אין שמאלני, אין ימני, אין חרדי, אין כלום. יש יהודים. החמאסניקים הנאצים לא הפרידו, לא עניין אותם במה בחרת ומה אתה חושב. זה חשבון הנפש שכל הזמן צריך לשים לנו בראש."
 
בסיום הסרטון שצילם הרשקוביץ אמר לתלמידיו: "יש כל כך הרבה זכויות לעם שלנו, יש כל כך הרבה גיבורים שחירפו את נפשם. תהיו חזקים ובעזרת השם אנחנו נתראה בקרוב אחרי ניצחון גדול... אוהב מאד את כולם, אוהב אתכם ומתגעגע. שבת שלום".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה