ויראלי

מרגש: אבא נכנס לעזה בשביל לראות את בנו בקרב. צפו

אב של חייל שנמצא בעזה החליט ש-20 ימים בהם הוא לא ראה את בנו הם יותר מדי, והפתיע אותו כאשר הגיע לבקר אותו בתוך עזה: "המבט הזה בעיניים שווה הכל". צפו בתיעוד המרגש
מערכת ice | 
טנקים בעזה (צילום דובר צה"ל)
היום (שלישי) הגיע יומה ה-32 של מלחמת "חרבות ברזל", חודש בדיוק מאז ה-7 באוקטובר הנורא מכל, בו פרצו לישראל אלפי מחבלי חמאס שביצעו פשעים נגד האנושות אחרי שרצחו בדם קר למעלה מ-1,400 אנשים, בעוד למעלה מ-5,000 בני אדם נזקקו לטיפול רפואי בבית החולים אחרי שנפצעו בדרגות שונות ו-240 חטופים עדיין נמצאים בשבי החמאס.
בעקבות המתקפה הרצחנית, צבא ההגנה לישראל החל בפעולה התקפית נגד ארגוני הטרור ברצועת עזה בראשם החמאס. אחרי שמטוסי חייל האוויר הפציצו בעזה במשק מספר שבועות, כוחות חיל רגלים ושריון נכנסו לעזה ונלחמים פנים מול פנים עם המחבלים במטרה ברורה - למוטט את שלטון החמאס ולהשיג ניצחון מוחץ.
בזמן שהחיילים נמצאים בשטח, הורים רבים חוששים לחייהם. בסרטון מרגש במיוחד שרץ ברשתות החברתיות ועלה על ידי רון אלבז, אבא של אחד החיילים בשטח החליט לעשות מעשה מרגש ולהיכנס לעזה, שם נפגש עם בנו.
בסרטון שעלה מתוך כלי משוריין של צה"ל נכתב: "אחרי 20 ימים שלא ראינו את אחי הקטן הגיבור שלנו, אבל שלי החליט שאם הוא לא יוצא הביתה אז הוא נכנס לתוך עזה לראות אותו", בשלב זה האבא נכנס למשוריין, מחבק את בנו הנרגש ובפוסט נכתב: "המבט הזה בעיניים שווה הכל. תשמור על עצמך גיבור שלנו מחכים לך בבית". צפו בסרטון המרגש:
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה