ויראלי

CNN סופגת האשמות קשות: "הסרטון הזה מבוים"

CNN הפריך לאחרונה סרטון ויראלי שהסתובב ברשתות החברתיות ובו נטען שהדיווח של הכתבת קלריסה וורד בישראל שבמהלכו, נאלצה להסתתר מירי טילים מבוים
מערכת ice |  1
שיגורים מרצועת עזה (צילום פלאש 90/ עטיה מוחמד)
"השמע בסרטון שפורסם ושותף ב-X מפוברק, לא מדויק ומעוות באופן לא אחראי את מציאות הרגע שסוקרה בשידור חי ב-CNN, שבו אנשים צריכים לצפות במלואם בעצמם בפלטפורמה מהימנה", אמר דובר CNN ל-The Post  ביוֹם שִׁישִׁי האחרון.
הצילומים המדוברים תיארו את כתבת CNN קלריסה וורד וצוותה, רצים למחסה ונשכבים על הקרקע כששמעו מטח רקטות בקרבת מקום במהלך תקיפה סמוך לגבול ישראל-עזה. הצילומים תיארו את העיתונאית נשכבת מפחד עם פניה לקרקע כפי ששודר ביום שני האחרון.
אחד האנשים מהצוות של וורד הזכיר אז כי הרקטות הגיעו מכיפת ברזל, מערכת ההגנה של ישראל. "זו כיפת ברזל," הוא אמר, והרגיע את וורד ואת הצוות בביטחונם. הסרטון של CNN מראה את וורד וצוותה שוכבים על הרצפה תוך כדי ירי רקטות בגבול ישראל-עזה.
גרסה מפוברקת הופצה ב-X, (לשעבר טוויטר) שלרגע הסרטון נשמעת קולו של אדם אשר מנחה את הכתבת וצוותה כיצד לפעול. "CNN עצר מתקפת מזויפת בישראל עבור המצלמה!", פרסם The Quartering ב-X.הסרטון הערוף פורסם לאחר מכן על ידי חשבונות אחרים ונצפה מיליוני פעמים, כאשר משתמשים רבים השיבו כי הם מאמינים שהסרטון אמין לחלוטין. The Quartering גם פרסם את הסרטון המזויף ביוטיוב וקידם את הטענה השקרית כי וורד ושאר חברי הצוות שלה פעלו עבור המצלמה. כאמור הסרטון המזויף הופרך בכבר ביום רביעי האחרון.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    עכשיו אולי יבינו שם מה המציאות שלנו (ל"ת)
    מסביר פנים 10/2023/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור