ויראלי

הקוף מומו ברח, השתכר מבירה ופרץ לבתים - כך נתפס

קוף בשם מומו ברח, שוב, מבעליו והטריף שכונה שלמה. לאחר יממה של מרדף עיקש, הקוף נתפס שיכור כשהוא עומד לפרוץ לבית נוסף. לא ידוע אם הרשויות יסכימו להחזיר אותו לבעלים
מערכת ice | 
הקוף מומו נתפס (צילום WTHR יוטיוב)
הקוף מומו, שחי בהחזקה פרטית באינדיאנפוליס - ברח שוב. אחרי שברח מביתו ועשה למשטרה לא מעט בלגן בחודש יולי האחרון, השבוע הקוף ברח שוב ונעדר כיממה. לאחר מרדף עיקש, המשטרה המקומית הצליחה לתפוס אותו וגילתה מה היו מעשיו ביום החופשי שלו.
לפי המשטרה המקומית, מומו נתפס בידי אחיו של הבעלים שלו, רגע לפני שפרץ לבית שנמצא בהליכי בנייה. מומו הוא קוף מסוג פאטאס, זן קופים שנחשב למהיר בעולם. הידיעה על בריחתו של מומו הגיעה למשטרה לאחר שאחד מדיירי השכונה הזעיק כוחות בטענה שקוף מסתובב ברחוב.
דיירת אחרת הגיעה לביתה וכשבאה לצאת מרכבה גילתה למרבה ההפתעה את מומו מקבל את פניה. היא סגרה במהרה את דלת הרכב, מה שהביא את מומו לקפוץ על גג הרכב. משטרה שהגיעה למקום בכוחות מתוגברים ניסתה לתפוס את מומו, אך ללא הצלחה.
דייר אחר באזור טען כי ראה את מומו פושט על פחי אשפה, מוציא פחיות בירה ושותה מהן לשוכרה. כמו כן, היו דיווחים על כך שהצליח לפרוץ לבית ריק ולגרום ללא מעט נזק. לא ידוע אם גם נשך מישהו מהאזור. 
בעת זו הקוף מוחזק בידי הרשויות בעיר ולא ידוע אם יוחזר לבעלים. לפי חוקי המדינה אין צורך בהיתר מיוחד כדי להחזיק במומו בבעלות פרטית, אך לפי היסטוריית הבריחה שלו ייתכן והוא אכן לא יוחזר לבעליו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה