ויראלי

מחריד: תנין עצום תועד יוצא מהמים עם גופה בפיו

תושבי פלורידה הזדעזעו בסופ"ש האחרון לנוכח תיעוד מחריד של אליגטור שעלה מן המים כשפיו גופה של אישה בלתי מזוהה. בירור מעמיק גילה במי מדובר, אך טרם ידוע כיצד התאונה התרחשה
מערכת ice |  1
תנין (צילום pixabay)
תושבי פלורידה הוכו הלם ביום שישי לאחר שעלה תיעוד מחריד וגרפי למדי של אליגטור בקנה מידה עצום יוצא מהמים כשבמלתעותיו גופת אדם בלתי מזוהה. האזרח שזיהה את בעל החיים תחילה זרק עליו אבן כדי לוודא אם באמת מדובר בבעל החיים המפחיד, ואז הוציא את המצלמה כדי לתעד את המאורע המזעזע.
האליגטור העצום שגודלו כארבע וחצי מטר גרר את גופת האדם לאורך הכביש, ובמקביל המתעד התקשר לתחנת מכבי האש הסמוכה כדי שיגיעו לסייע. הצוותים הגיעו בתוך דקות ספורות והצליחו לשחרר את הגופה מפיו של האליגטור. זה האחרון נורה על ידם "בצורה הומנית" ונהרג, כך על פי הרשויות המקומיות.
לאחר ניתוח של הגופה וחקירה מעמיקה התברר כי מדובר באישה בת 41 בשם ג'סיקה פקהאם. בעת זו לא ידוע מה גרם לאליגטור לתקוף אותה ומתי היא נעלמה.
לפי הגארדיאן ישנם יותר ממיליון אליגטורים בפלורידה, אך תקיפות הן נדירות למדי. בעשור האחרון נרשם ממוצע של 8 תקיפות אליגטורים בשנה, לרוב מדובר בבעל חיים מסוכן אך כזה שלא מעוניין בתקיפת בני אדם ללא התגרות.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    בעולמנו הנשים סוטות אז כנראה ניסתה לנצל אותו מינית ואז (ל"ת)
    תקף אותה פיזית 09/2023/24
    הגב לתגובה זו
    2 5
    סגור