ויראלי

אייל ברקוביץ' יצליח לסלוח לבן שלו? "אבא אני מצטער"

ליאור ברקוביץ', בנו של מגיש קשת 12 וכדורגלן העבר האגדי אייל ברקוביץ', העלה סרטון של אביו רוקד בחינה לקראת החתונה של בתו, לי ברקוביץ', וכתב: "ביביסט נצפה רוקד בחינה של בתו. אבא אני מצטער הייתי חייב"
תום נחום |  8
אייל ברקוביץ' (צילום מסך קשת 12)
ב-22 בספטמבר, ממש בעוד יומיים, בתו של אייל ברקוביץ', מגיש הטלוויזיה ואחד משחקני הכדורגל האגדיים במדינת ישראל, לי ברקוביץ', שהיא בעצמה כבר תזכר ככוכבת "גולסטאר נשים", תנשא לבחיר ליבה אביב ממן. אבל עוד לפני שזה קורה, בחמישי הזוג המאושר חגג חינה, כאשר כעת, בנו של ברקוביץ' ואחיה של הכלה, ליאור ברקוביץ', חשף את אביו בריקוד מפתיע במיוחד.
ברקוביץ' ג'וניור העלה סרטון של אביו חוגג בכפתן מרוקאי מסורתי ועם תרבוש על ראשו וכתב בטוויטר כך בהצלה על הריקוד של אביו בחינה: "ביביסט נצפה רוקד בחינה של בתו. אבא אני מצטער הייתי חייב".
 
אסייג העלתה סטורי מהאירוע המדובר וכתבה: "מזל טוב לי ברקוביץ' היפה, החינה, הכי כיף חינה". היא גם תייגה מעבר לבעלת השמחה את ההורים, טלי ואייל ברקוביץ', השותף שלה להגשה ברדיו 102FM ובקשת 12, שתכניתם אגב לא תשודר הערב.
"זה השיא", אמרה אופירה כאשר ברקוביץ' עלה לעמדת הדי ג'יי בבגדים מרוקאיים מסורתיים ואותנטיים, הכפתאן לגופו והתרבוש לראשו. המגישה הוסיפה סטורי של הריקודים השמחים בבית: "מושלם!! איזה חינה מהממת וברקו משתלב טיל".
בעלה של ברקוביץ' הוא בנו של המיליונר איש העסקים מוטי ממן שרק לפני כמה שבועות גרם לדרמה גדולה שסיחררה את משפחת ממן על פי TMI, כאשר האבא המאושר נישא בסודיות מבלי לספר לילדיו לזוגתו בשנתיים האחרונות אתי, כשהם אפילו לא הוזמנו כדי לחגוג עימו את נישואיו השניים.

אבל עכשיו הנושא הזה כבר נשכח וכעת ברקוביץ' האב הנרגש מתרכז בהכנות האחרונות לקראת היום ההולך ומתקרב בו ילווה את בתו לי עד החופה, כשהחתונה המפוארת תערך בחוות רונית ביום שישי, ה-22.9 כאמור, החל בשעה 13:00.
ב-TMI השיגו את ההזמנה שנשלחת בימים אלה לאורחים על ידי אייל ברקוביץ' והחתן והכלה גם יחד. הקונספט הוא חתונה שתערך בסדר קצת שונה, כאשר תחילה האורחים ייהנו מהארוחה, ורק לאחר מכן יצפו בזוג מתחתן תחת החופה ולסיום ייהנו מהריקודים עד אור הבוקר.
תגובות לכתבה(8):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 7.
    חתונה
    ספי 09/2023/23
    הגב לתגובה זו
    0 1
    גועל נפש של בנאדם
    סגור
  • 6.
    איך הגלגל מסתובב לו
    עופר כסיף 09/2023/22
    הגב לתגובה זו
    1 1
    להיות מופתע שבתשעה באב הכול סגור וסמרטוט כמוך מופתע תגיד הבן הקטן היה הוא אח של הכלה זרע מזרעך הנמוך לכאורה מזל טוב לי ממן הסיוט הכי גדול של אבא שלך בטח רצה חיות ברק גנץ לפיד הבאת לו לתוך הפרצוף ממן לכאורה גם בלום היה נחמד לכאורה
    סגור
  • 5.
    אייל
    נועם 09/2023/22
    הגב לתגובה זו
    1 3
    אדם שמתנהג לא בכבוד רק תחשוב משהו שהוא לא בדעתו וייכנס בך אייל אתה אדם שפל בגלל זה קיבלת את הנבחרת וגם לא תקבל את הנבחרת.
    סגור
  • 4.
    אופירה
    רחל 09/2023/22
    הגב לתגובה זו
    1 2
    ברקו מזל טוב כן ירבו שמחות שנה טובה ????
    סגור
  • למה סימני שאלה?????
    אמילי 09/2023/22
    הגב לתגובה זו
    1 1
    למה סימני שאלה
    סגור
  • 3.
    חיים
    לימור 09/2023/21
    הגב לתגובה זו
    2 1
    האבא של החתן לא היה וגם לחתונה של הבן שלו הוא לא הולך
    סגור
  • 2.
    ליאור ברקוביץ
    סימה 09/2023/21
    הגב לתגובה זו
    5 3
    ליאור אתה חי בסרט אבא שלך היה מת .להיות בביסט
    סגור
  • 1.
    ברקו ביצ'
    מאמין 09/2023/21
    הגב לתגובה זו
    7 1
    החמור לא סולח לאף אחד גם לא לעצמו חלאת המין האנושי
    סגור