ויראלי

אייל ברקוביץ' מתרגש מהבן שלו: "גאה בך"

כדורגלן העבר האגדי ומגיש אופירה וברקוביץ' בקשת 12 חגג עם בנו, טום, שכבש שער שוויון דרמטי בדקה ה-79 ב-3:3 של קבוצתו, הפועל כפר סבא, מול בני יהודה במחזור הפתיחה של הליגה הלאומית: "יופי טומי הקטן, גאה בך". גם אחיו של טום, ליאור ברקוביץ', פירגן: "אתה כוכב אח שלי. שבוע נהדר לכולם, כולל לביבי ושרה"
תום נחום | 
אייל ברקוביץ' (צילום מסך: קשת 12)
שבועיים אחרי שנכח במשחק מרגש במיוחד במעין 'מלחמת אחים' פרטית במשפחת ברקוביץ' בין שני בניו, ליאור וטום, אייל ברקוביץ', מגיש אופירה וברקוביץ' בקשת 12 בימי שישי וכמו כן, מגיש 'תוכנית הספורט של ישראל' ברדיו תל אביב (102FM) ופרשן ONE, קיבל אמש (שני) סיבה נוספת לגאווה מכיוון ילדיו, כאשר בנו, טום, כבש בדקה ה-79, קבע 3:3 וחילץ נקודה לזכות קבוצתו, הפועל כפר סבא, מול בני יהודה במחזור הפתיחה של הליגה הלאומית.
ברקוביץ' האב העלה לסטורי שלו באינסטגרם את תמונתו של בנו חוגג את שער השוויון במדים הירוקים של הפועל כפר סבא וכתב: "יופי טומי הקטן, גאה בך", בצירוף אימוג'י של לב אדום. בנוסף, אחיו של טום, שחקן סקציה נס ציונה ליאור ברקוביץ', שנכח ביציע במשחק באצטדיון לויטה, כתב בטוויטר: "אתה כוכב אח שלי. שבוע נהדר לכולם, כולל לביבי ושרה".
 
כזכור, כל זאת שבועיים אחרי שסקציה נס ציונה של הבן ליאור פגשה את הפועל כפר סבא, בשורותיה משחק בן נוסף של אייל ברקוביץ', טום ברקוביץ', נפגשו במסגרת משחקי הדירוג בגביע הטוטו של הליגה הלאומית, כאשר האירוע המרגש מבחינת האב אייל הפך למרגש אף יותר כאשר נס ציונה ניצחה 3:4, בעוד ליאור כבש בדקה ה-47 וקבע 1:3 לקבוצתו בפתיחת המחצית השנייה, בעוד טום כבש בדקה ה-94 והשווה זמנית את התוצאה, שוויון שהחזיק מעמד 3 דקות בלבד.

האב הנרגש אייל העלה תמונה של שני ילדיו זה לצד זה על המגרש וכתב: "גאה בכם ילדים שלי", בצירוף אימוג'י של לב. בנוסף, גם ליאור התייחס למאורע וכתב בטוויטר: "היסטוריה באיצטדיון הפרדס האגדי בנס ציונה. האחים ברקוביץ' כבשו כל אחד לקבוצתו. ערב טוב. מסי תודה שכבשת אתמול בלילה, נתת לי עוד פעם מוטיבציה להבקיע".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה