ויראלי

חיים אתגר מזועזע מתאונת הדרכים ליד ביתו: "אמאל'ה, רק בריאות"

אתגר העלה סטורי מדאיג במיוחד ובו נראית תאונה בבית קפה, כאשר רכב איבד שליטה ונכנס ממש לאזור ההושבה של הסועדים בחוץ: "אמאל'ה, זה מה שקרה הלילה בגבעתיים - רחוב וחצי מהבית שלנו, רק בריאות במהרה לנפגעים ותנהגו בזהירות ותשומת לב - פליז"
מערכת ice |  1
חיים אתגר (צילום מסך קשת 12)
חיים אתגר, מגיש קשת 12, סיפק לעוקבים שלו הצצה לאירוע מחריד בבית קפה סמוך לביתו שבגבעתיים שם נפגעו כמה מהסועדים והמלצרים במקום על פי התיעוד שהופץ מהמצלמות של המקום.
אתגר העלה סטורי מדאיג במיוחד ובו נראית תאונה בבית קפה, כאשר רכב איבד שליטה ונכנס ממש לאזור ההושבה של הסועדים בחוץ: "אמאל'ה, זה מה שקרה הלילה בגבעתיים - רחוב וחצי מהבית שלנו, רק בריאות במהרה לנפגעים ותנהגו בזהירות ותשומת לב - פליז".

רק אתמול (שני) אתגר העלה תמונה עם אף שבור לסטורי באינסטגרם שלו וכתב: "לפעמים אני שוכח שאני עוד מעט בן 50 ועושה סיבובי אגרוף כמו מטורף. התוצאה..", והציג תמונה שלו עם הדגשה של הנזק שנגרם לאף שלו במהלך האימון.
 
אתגר הסביר: "הרביץ לי מישהו שהוא חצי מהגיל שלי...אשתי המרושעת תיעדה את הטיפולים הקשים שאני עובד כדי להעלים את האדום באף (יש גם במצח) כאילו הכובע לא מספיק מביך, יושב איתו בבית קפה ככה".
אגב, במוקד 100 של משטרת ישראל התקבל דיווח הלילה על תאונת דרכים שבה רכב איבד שליטה ועלה על המדרכה. כתוצאה מכך נפגעו שני אזרחים שישבו במסעדה ברחוב רמב"ם בגבעתיים. מהמקום פונו שני נפגעים במצב קל (עפ"י גורמי רפואה) לביה"ח איכילוב. שוטרי תחנת גבעתיים ובוחן תנועה שהגיעו לזירה עצרו את הנהג (33, רמת גן) החשוד לחקירה שבסיומה שוחרר בתנאים מגבילים. החקירה נמשכת.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    חחחחחחחחחחחחח
    אזור ההושבה 09/2023/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אזור ההושבה
    סגור