ויראלי

חיים אתגר חושף: כך חברות בישראל עוקצות אתכם בנופש

מגיש קשת 12 סיפר: "הגענו ליוון, המחירים כאן רבע. רבע מחיר משהוצע על רכב בישראל!!! רכב שדרשו עליו 100, 120 אירו ליום מחברה ישראלית, כאן 30-40, כולל הכל. אז למה לקחת/לקנות/ לשכור מחברה ישראלית? בבסיס, זה האינסטינקט הראשוני-כי תמיד יש חשד מחברה זרה-שירמו, שיהיה מסובך"
מערכת ice |  1
חיים אתגר (צילום מסך קשת 12)
חיים אתגר עדיין נהנה מהחופשה המשפחתית שלו ביוון, אבל הוא חוזר משם עם תובנה פשוטה שיכולה לעודד את התייר הישראלי שמגיע למדינה השכנה - העוקץ וההונאה בה ברמה הרבה יותר נמוכה לעומת ישראל.
אתגר כתב באינסטגרם שלו: "כמה קל להיות תייר ביוון. מחירים-שנות אור מישראל. ואם בישראל רמת העוקץ לתייר היא 10 מ-10, כאן המספר אחר ונמוך. וכמו במדינית מרכזיות נוספות באירופה גם ביוון יש משרד תיירות עם כוח שמעניש חזק נוכלים שנופלים על תיירים. יש גם ביוון עקיצות-אבל איפה אנחנו ואיפה הם. מה שמבאס הוא שבארץ בכל פינה יעשו עליך סיבוב. תייר או לא תייר. מקומי או זר. ודווקא הטייקונים, המיליונרים, חברות הענק, הם שסוחטים אותנו בארץ".

עוד הוא סיפר: "רצינו לשכור רכב בכרתים. פנינו לפני שטסנו לחברה ישראלית ידועה, עם מוניטין. קיבלנו הצעה מפחידה. פנינו לעוד חברות ישראליות-הציעו מחירים דומים. ויתרנו. הגענו ליוון, המחירים כאן רבע. רבע מחיר משהוצע על רכב בישראל!!! רכב שדרשו עליו 100, 120 אירו ליום מחברה ישראלית, כאן 30-40, כולל הכל. אז למה לקחת/לקנות/ לשכור מחברה ישראלית? בבסיס, זה האינסטינקט הראשוני-כי תמיד יש חשד מחברה זרה-שירמו, שיהיה מסובך".
לסיום הסביר: "ואנחנו ישראלים, אוהבים את שלנו-את הכחול לבן. והנה, בסוף זה מה שאנחנו מקבלים. תגידו מיסים, הוצאות וכו שאולי גורמים למחיר להיות יקר יותר-אבל פי שלושה וארבעה במחיר? על מי אתם עובדים? זה חוסר הגינות, חמדות וניסיון לעשות רווח חסר פורפורציה".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    זה החרדים זוללים לנו את כל הכסף
    איתמרי 08/2023/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא הטייקונים לא המונופולים לא רשתות שיווק מזון החרדים עיניים להם ולא יראו לי שלא מבין התגובה היא צינית
    סגור