תקשורת ומדיה

חיים אתגר זועם: "השנים האחרונות של החיים שלהם"

חיים אתגר זעם על תוכנית חלוקת תלושי המזון של הממשלה לקראת החגים: "החליטו בממשלה לתת תלושי מזון לקראת החגים במיליארד שקל, לעזור לאנשים שאין להם. וזה קיבל, וזה קיבל, אבל מי לא קיבל מספיק? ממש לא קיבל מספיק ולא יהנה מכל ההטבה? ניצולי השואה, ניצולי השואה! אנשים שהמדינה חייבת לדאוג להם, שעברו תופת בחייהם, אנשים מבוגרים, אלה השנים האחרונות של החיים שלהם, תנו להם לחיות את השנים האלה בכבוד"
תום נחום |  6
חיים אתגר (צילום מסך קשת 12)
על רקע חלוקת תלושי המזון, מגיש קשת 12, חיים אתגר, יצא משלוותו ותקף בצורה חריפה את הממשלה בפוסט שהעלה לחשבון האינסטגרם שלו, בו זעם על כך שמי שנשארו מחוץ לתוכנית חלוקת תלושי המזון הם לא אחרים מאשר ניצולי השואה, שלא נכללים בצורה מספקת לטענתו בתוכנית חלוקת תלושי המזון לקראת החגים.
בסרטון שהעלה לאינסטגרם אמר אתגר בזעם: "לא תאמינו שהדבר הזה קורה במדינה שלנו, החליטו בממשלה לתת תלושי מזון לקראת החגים במיליארד שקל, לעזור לאנשים שאין להם. וזה קיבל, וזה קיבל, אבל מי לא קיבל מספיק? ממש לא קיבל מספיק ולא יהנה מכל ההטבה? ניצולי השואה, ניצולי השואה! אנשים שהמדינה חייבת לדאוג להם, שעברו תופת בחייהם, אנשים מבוגרים, אלה השנים האחרונות של החיים שלהם, תנו להם לחיות את השנים האלה בכבוד. מדינה שלא דואגת כמו שצריך ונותנת אפילו את המינימום, תלושי מזון, כמה שירצו, שיתנו להם בשפע, שיהיה להם מה לאכול, לא דואגת לניצולי השואה, אוי לבושה, בושה למדינה".
 
זאת לאחר שאתגר הגיב בזעזוע עמוק לפיגוע הנורא שהתרחש ביום שני בדרום הר חברון ובו נרצחה בת שבע נגרי ז"ל, גננת במקצועה על ידי מחבל שירה בה מטווח קצר בכביש, הצליח לזעזע כמעט את כל המדינה, כאשר גם בתקשורת התקשו לשמור על איפוק. כשהוא בחופשה, העלה מגיש קשת 12 חיים אתגר סטורי וכתב: "פשוט זוועה, יהיה זכרה ברוך. מנסה להתנתק בחופש, אבל קשה להתמודד עם רצח כל כך אכזרי. מי עושה מעשה מנוול שכזה? רוע ברמה בלתי נתפסת?".
 
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    תודה שעדיין לא הזכרתם את ה-״פורהוד״.
    ארייק 08/2023/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ״עלאק ניצולי שואה״ ״אנשי המעברות״ איזה מזל ש-״אחינו בני שראל״ הנ״ל כל כך נבונים וחכמים ומשפריצים ידע רב. ובכלל, כל הידיעה הארוכה של חיים אתגר מתמוססת בתוך הבלגן השילטוני ״ על מלא מלא״. עובדה: כמעט אפס תגובות לנושא כל כך רגיש. אמיתי. עצוב. מעציב.
    סגור
  • 5.
    לא שנים אחרונות. אלא, דקות אחרונות
    ארייק 08/2023/24
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מר אתגר, אתה נדיב. כבר נשארו רק בודדים עם סיכוי לעוד שנות חיים. לוח השנה עושה את שלו. אנו כבר נפרדים הנצולי השואה האחרונים.
    סגור
  • 4.
    עלאק ניצולי שואה חארטה
    יו 08/2023/24
    הגב לתגובה זו
    0 1
    לא כל מי שבא מרוסיה ניצול שואה רוסיה אחת אמרה לי שיש בין עלאק ניצולי השואה שעלו לארץ בשנים האחרונות שהתעללו ביהודי רוסיה
    סגור
  • 3.
    אנשי המעברות
    מירה 08/2023/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הזקנים השקופים מהמעברות האוהלים והשיכונים ברשימת הזכאים לסל?הם לא מאתגרים את הנדיבים ,אבל אולי בכל זאת תראו גם אותם.
    סגור
  • 2.
    חיים, יישר כוח על חשיפה והמתחזים. המשך פועלך חשוב (ל"ת)
    אזרחית 08/2023/24
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 1.
    אז אתה עדייין ביביסט , אתגר ? (ל"ת)
    חביבו 08/2023/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור