בארץ

פיגוע ירי סמוך לחברון: אישה נרצחה לעיני בתה וגבר נפצע קשה

הטרור לא נפסק: אישה כבת 40 נרצחה וגבר כבן 35 פצוע קשה, כתוצאה מירי לעבר רכבם בכביש 60 סמוך לצומת הכבשים ליד חברון. ברכב הייתה ילדה קטנה שבנס לא נפגעה מהירי. מצוד אחר המחבלים
מערכת ice | 
זירת הפיגוע ליד חברון (צילום דוברות קרית ארבע חברון)
פיגוע ירי נוסף בשומרון: סמוך לשעה 10:00 הבוקר נורו ברכבם מרכב חולף גבר ואישה שנסעו בכביש 60 סמוך לצומת הכבשים שליד חברון. מותה של האישה, כבת 40, נקבע כעבור זמן קצר בשטח. מצבו של הגבר כבן 35 קשה והוא פונה על ידי מד"א לבית החולים סורוקה.
ברכב הייתה ילדה קטנה בת 5, בתה של הנרצחת, שבנס לא נפגעה מהירי. ככל הנראה מדובר בנהג שלקח טרמפ את האם ובתה. הילדה ישבה במושב האחורי ובשל גובהה הנמוך לא נפגעה מהקליעים.
על פי עדויות, הירי בוצע מרכב חולף וכוחות הביטחון מנהלים כעת מרדף אחר המחבל או המחבלים. מסור של חיל האוויר הוזנק לזירה, וצה"ל סגר את כביש 60, מחברון עד בית חגי בניסיון ללכוד את המפגעים. ראש הממשלה נתניהו שביקר בזמן הפיגוע בבקו"ם בתל השומר קיבל עדכון על המתרחש.

חובש רפואת חירום במד"א משה ברששת סיפר: "הגבר והאישה היו בסמוך לרכב כשהם מחוסרי הכרה וסובלים מפציעות ירי. בשיתוף כוח רפואה של צה"ל הענקנו להם טיפול רפואי שכלל עצירת דימומים, הגבר שנפצע קשה מפונה בניידת טיפול נמרץ צבאית לביה"ח סורוקה והאישה מטופלת במקום כשמצבה אנוש ומחוסרת הכרה".
השרה אורית סטרוק הגיבה לאחר הפיגוע: "הלב זועק, הראש לא מוכן לעכל: עוד פיגוע-דמים שהתאפשר רק בגלל העדר ההחלטה המתבקשת: כבישי יו"ש לא יהיו יותר מסלול  ירוק לטרור! שר הבטחון, ההחלטה בידך, קבל אותה לפני הפיגוע הבא".
סגנית שר האוצר ח"כ מיכל וולדיגר הגיבה: "‏כל עוד ינועו מחבלים באופן חופשי בשטחי C, נמשיך לצערי לראות פיגועים וקורבנות. ליבי עם הפצועות והפצועים ומתפללת לבשורות חיוביות. לממשלה שבה אני חברה אני אומרת: די עם הפקרות המעברים והיעדר המחסומים!".
ח"כ דן אילוז (ליכוד): "פיגוע רודף פיגוע ואין משילות. עלינו להחזיר את ההרתעה ולא להמתין עוד רגע אחד. אסור לנו לתת לטרור להרים ראש. ארדוף אויבי ואשיגם ולא אשוב עד כלותם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה