ויראלי

חיים אתגר עצבני בחופשה: "בישראל זה לא היה קורה"

מגיש קשת 12 מבין את השוני בין הישראלי למקבילו האירופי: "?אנשים רואים תינוקת וילדה קטנה ומיד נותנים את המקום שלהם, מפנים, עוזרים. לתייר או לישראלי. ככה זה אצלנו. כאן-כלום״. הסכמתי איתה. כי בסוף הדבר הזה חזק מאד בארץ. אולי חזק מהכל. אפילו מהשנאה
מערכת ice |  1
חיים אתגר (צילום מסך קשת 12)
חיים אתגר נופש בימים אלה ביוון יחד עם משפחתו ורגע אחד בטיול עד כה, גרם לו להתגעגע מאוד לישראל. בפוסט שהעלה לאינסטגרם שלו סיפר המגיש של קשת 12 על השוני באופי הישראלי לבין זה של האירופים.
אתגר שיתף: "אלה ימים ממש גרועים בישראל: שנאה מטורפת וקיטוב ועדיין יש משהו שלא ייקחו מאיתנו-את העזרה לזולת וההתגייסות. היום ביקרנו באי המצורעים. מקום מהמם. אפשר להגיע לשם במעבורת או בסירה. קנינו כרטיס הלוך ושוב. בתום הביקור, המתנו לסירת מאסף גדולה כדי שתשיט אותנו בחזרה לנמל המרכזי. חם אש. אין צל. מחכים כמעט חצי שעה עד שמגיעה המעבורת. אנחנו עם שתי קטנות. אחת תינוקת. היא לא מפסיקה לבכות. סובלת ועייפה".

עוד סיפר: "ההסעה מגיעה. תור ודחק. בנוסף נגררנו גם עם תיק ענק ועגלה. אף אחד מהתיירים לא מושיט לנו יד, לא מפנה, לא מציע, לא כלום. עולים בלי להסתכל אחורה. המעבורת התמלאה, נהדפנו מהתור והיא יצאה בלעדינו. ייאוש. אשתי אמרה לי מיד ״בישראל אין מצב שזה היה קורה".
עוד טען: "אנשים רואים תינוקת וילדה קטנה ומיד נותנים את המקום שלהם, מפנים, עוזרים. לתייר או לישראלי. ככה זה אצלנו. כאן-כלום״. הסכמתי איתה. כי בסוף הדבר הזה חזק מאד בארץ. אולי חזק מהכל. אפילו מהשנאה. אחרי רבע שעה הגיעה עוד מעבורת והכל טוב. בתמונה משפחה שברחה מהחום ומאי המצורעים
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    חוצפה
    איל 08/2023/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    למה לתת מקום? יש לך ילדים? למה אחרים צריכים לסבול.. חשבת אולי לא לינסוע בתנאים כאלה לאי המצורעים הכ"כ חשוב... חשבתם רק על עצמכם ולא הילדים שלכם! ועוד מאשים את כל האחרים. חוצפן!
    סגור