טלוויזיה

חיים אתגר מזהיר: עוקץ הרולקס שיכול להפיל אתכם בפח

חיים אתגר מזהיר כי העוקץ של שעוני היוקרה חזר: "מכה שוב ומכה בגדול. מי שרוצה למכור את שעון היוקרה שלו, יש לו רולקס יפה מבקש עליו 45,000 שקל ומפרסם, מתקשר מישהו שאומר אני לוקח את השעון ושולח תעודת זהות, נראית אורגינל, עושה העברה בנקאית מדיסקונט והעברה נראית טוב, אבל אז הוא נעלם ויש רק עוגמת נפש"
מערכת ice | 
חיים אתגר ועוקץ הרולקס (צילום יחצ קשת 12, unsplash)

בחודש אוקטובר 2022 מגיש 'יצאת צדיק' ו'חשיפה בקשת 12, חיים אתגר, שיתף בעמוד האינסטגרם שלו סרטון בו הוא מסביר על עוקץ חדש, שלדבריו יכול להפיל כל ישראלי בפח - עוקץ הרולקס. זאת לאחר שנוכלים עקצו שעון רולקס בעשרות אלפי שקלים באמצעים פשוטים ומבלי לשלם שקל עבורו.

אמש (מוצאי שבת) הוא העלה סרטון חדש ובו סיפר כי העוקץ חזר: "עוקץ שעוני היוקרה מכה שוב ומכה בגדול. מי שרוצה למכור את שעון היוקרה שלו, יש לו רולקס יפה מבקש עליו 45,000 שקל ומפרסם, מתקשר מישהו שאומר אני לוקח את השעון ושולח תעודת זהות, נראית אורגינל, עושה העברה בנקאית מדיסקונט והעברה נראית טוב, אוסף נהג מונית שיקח את השעון, מגיע הנהג ועובר השעון והכל נראה מעולה".
 

עוד המשיך: "אבל הזמן עובר והכסף לא נראה בחשבון. המוכר נלחץ מתקשר לקונה ולאחר מכן הקונה נעלם. הוא מאתר את בעל תעודת הזהות האורגינלית שאומר שמשתמשים בה כדי לעקוץ. בינתיים הוא הולך למשטרה ואין כסף, אין שעון ויש עוגמת נפש. אל תעבירו שום דבר, עד שתראו את הכסף בבנק בברזל".
הוא סיפר שאדם נעקץ ב-60 אלף שקל במסגרת הסגנון הזה של ההונאה באותו האופן, כאשר העביר את השעון וקיבל בטוחות שנראות מבטיחות, אבל ברגע האמת לא נכנס הכסף לחשבון והשעון כבר נעלם.
בסרטון לפני כמעט שנה, אמר אתגר: "אני רוצה לספר לכם על עוקץ הרולקס המטורף כאן בישראל. איך הצליח נוכל באמצעים מאוד פשוטים להוציא את השעון הזה בלי לשלם לבעלים שלו שקל. זה מתחיל ככה: הבעלים של השעון רצה למכור אותו, פרסם אותו בפייסבוק, אני רוצה עבורו יותר מ-50 אלף שקלים, הנוכל אמר לו 'אני רוצה לקנות את השעון'".
 

עוד הוסיף אתגר שגם כתב כי המוכה לא פגש את הקונה פנים אל פנים: "העוקץ העביר למוכר תעודת זהות לכאורה תקינה, בדיעבד התברר שהיא כנראה לא של אותו אדם. לאחר מכן מעביר למוכר העברה בנקאית, העברת זהב, אסמכתא שעשה העברת זהב והעביר למעלה מחמישים אלף שקל לחשבונו של בעל השעון".
עוד המשיך: "העוקץ נראה משנע מאוד, בעל השעון השתכנע, הגיעה מונית מטעמו של העוקץ בעל השעון שם את השעון, יצא השעון לדרך ואחרי זמן לא ארוך מגלה בעל השעון שאין שעון, אין כסף, המסמך של ההעברה הבנקאית היה מזויף וגם אין עם מי לדבר, הבנאדם נעלם".

לסיום התריע המגיש: "ואני רוצה להזכיר לכולם מה המסקנה: כשאתם מוכרים משהו בוודאי יקר ערך, תפגשו את האדם, תוודאו טוב טוב שהתשלום שהועבר אורגינלי, אותנטי ורק אז ורק אז תשחררו את הטובין".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה