דיגיטל וטק

עוקץ הביט הגדול נחשף: חיים אתגר באזהרה חמורה

המגיש של קשת 12 מזהיר את העוקבים: "אם ביט צריכים להגיע, הם יגיעו אליכם, סביר להניח שמדובר בעקיצה, אז שימו לב טוב ואל תיתנו פרטי אשראי, לא לענות להודעות כאלה שאתם לא מכירים"
מערכת ice |  4
אפליקציית ביט (צילום vecteezy, מתוך אפליקציית ביט)
מתחזים לנציגים של ביט ודורשים בהודעה פרטים. מגיש 'יצאת צדיק' ו'חשיפה' בקשת 12, חיים אתגר חשף אמש (שלישי) באינסטגרם שלו כיצד מנסים לעקוץ אתכם בענק ומתריע: "שימו לב לעוקץ חדש ומסוכן" כשהוא מפרט אותו בצורה נרחבת.
בסרטון שהעלה נכתב: "זהירות! עוקץ חדש שיכול לרוקן לכם את האשראי: מקבלים הודעה פיקטיבית כאילו מביט", כאשר גם פורסמה הודעה שקיבל בנושא: "קיבלתי הודעה מביט שהחשבון שלי מושעה ושעליי להזין פרטים מחדש. מחקתי ישר את ההודעה והכל היה תקין, אולי עוד אנשים קיבלו הודעה כזאת, שישימו לב".

אתגר עצמו הסביר: "רץ עוקץ חדש, קיבלתי מלא הודעות במהלך החג, לכאורה מקבלים הודעה מביט ובהודעה נדרשים למלא פרטים ופרטי אשראי, אנשים ממלאים כי הם חושבים שזה ביט ואוכלים וואחד עקיצה. קודם תתקשרו לביט אם קיבלתם הודעה כזו כדי להיות בטוחים אל תרוצו למלא שום דבר".
עוד הוסיף המגיש הוותיק: "אם אין לכם תשובה ברורה, אל תמלאו, אם ביט צריכים להגיע, הם יגיעו אליכם, סביר להניח שמדובר בעקיצה, אז שימו לב טוב ואל תיתנו פרטי אשראי, לא לענות להודעות כאלה שאתם לא מכירים".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    פישחנג
    עמית 07/2024/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    קיבלתי עשרות הודעות כאלו.מיד מוחק ..גם מבטוח לאומי קיבלתי אחת גם מפייסבוק.אפילו מפייפאל .דאר ישראל ועוד.תזהרו ,כשהם רוצים אותכם הם יגיעו ..לא להתפתות
    סגור
  • 3.
    אני עובד רק עם מזומן יוצא יותר זול בסוף החודש
    ישראל ישראלי 01/2023/15
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אין על מזומן
    סגור
  • 2.
    לא עונים לאף פניה יזומה...פשוט לא ? (ל"ת)
    אבי 11/2022/28
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    קולומבוס... (ל"ת)
    אופיר 09/2022/29
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור