משפט

חיים אתגר נפצע: מי פוצץ לו את האף?

אתגר העלה תמונה עם אף שבור לסטורי באינסטגרם שלו וכתב: "לפעמים אני שוכח שאני עוד מעט בן 50 ועושה סיבובי אגרוף כמו מטורף. התוצאה..", והציג תמונה שלו עם הדגשה של הנזק שנגרם לאף שלו במהלך האימון
מערכת ice | 
חיים אתגר (צילום פייסבוק/ המתחזים)
לא רק במסגרת הצילומים של 'המתחזים' או 'חשיפה' חיים אתגר חשוף לאלימות ולנזקים גופניים, גם במסגרת השמירה על הכושר שלו, הוא עשוי להגיע למצב לא נעים, בדיוק כפי שתיעד ברשתות החברתיות שלו.
אתגר העלה תמונה עם אף שבור לסטורי באינסטגרם שלו וכתב: "לפעמים אני שוכח שאני עוד מעט בן 50 ועושה סיבובי אגרוף כמו מטורף. התוצאה..", והציג תמונה שלו עם הדגשה של הנזק שנגרם לאף שלו במהלך האימון.

אתגר הסביר: "הרביץ לי מישהו שהוא חצי מהגיל שלי...אשתי המרושעת תיעדה את הטיפולים הקשים שאני עובד כדי להעלים את האדום באף (יש גם במצח) כאילו הכובע לא מספיק מביך, יושב איתו בבית קפה ככה".
רק לאחרונה מגיש קשת 12 העלה סטורי בו סיפר על התקרית הכואבת שלו בתל אביב בו ניצלה בנס גם אישה מבוגרת שכמעט ספגה את התאונה במקומו. אתגר כתב: "אז ככה: עומד על המדרכה בתל אביב, פתאום מגיע קורקינט וקורע לי את הרגל. הצעיר שרכב עליו במהירות בורח, אני מגיע אליו, תופס אותו וגוער בו. הוא מתנצל, אבל האמת שזה לא משנה, הרגל שלי מפוצצת".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה