ויראלי

אנה זק מיואשת לאחר שחלתה: "הסיוט הזה חייב להיגמר"

הזמרת אנה זק, שחלתה עם 40 מעלות חום, דלקת גרון ודלקת אוזניים משתפת במצבה: "הסיוט הזה חייב להיגמר. עם כל הבאסה והחולי אנחנו חייבים לקום על עצמנו עד יום ראשון!". וגם: זו ההפתעה שמצפה למעריצים ולמעריצות ביום ראשון ב-10:00
תום נחום | 
אנה זק (צילום אינסטגרם/ אנה זק)
אנה זק בדיוק מכרה את הלהיט החדש שלה 'אולסטאר וגופיות' ב-300 אלף שקל לחברת האשראי 'כאל', אבל אחרי שעדכנה כי כי היא נאלצת לבטל הופעות לאחר שחלתה עם 40 מעלות חום, דלקת גרון ודלקת אוזניים לאחר שחזרה מחופשה, כעת היא עומדת להפסיד סכום הרבה יותר גדול. כעת, שלושה ימים אחרי שחשפה את הדרמה הרפואית, זק מעדכנת במצבה ומצהירה על צעד משמעותי במיוחד.
בסדרת סטוריז שהעלתה, זק שיתפה שקיבלה מתנה מ'SACARA' בה היא מכהנת כפרזנטורית ומחזיקה גם בליין איפור על שמה בדמות פרחים ועוגות וכתבה: "תודה ענקית משפחה יקרה שלי. אוהבת אתכם!!". בהמשך העלתה תמונה שלה חולה במיטה וכתבה: "הסיוט הזה חייב להיגמר. תודה על כל החיזוקים שלכם! וגם הבנתי שאני לגמרי לא לבד אז מאחלת לכם בחזרה החלמה מהירה ורק בריאות! אבל היי חברים, עם כל הבאסה והחולי אנחנו חייבים לקום על עצמנו עד יום ראשון!! כי לא לזוז ביום ראשון זאת לא אופציה. תכך תבינו". בהמשך, זק פרסמה כי ביום ראשון ב-10:00 יושק הסינגל החדש שלה 'כולם מזיזים'.

אנה זק ממשיכה להתאושש (הסטורי של אנה זק - אינסטגרם)
בתוך כך, על פי פרסום במאקו, בשל המחלה, הזמרת צפויה לפספס רווחים של כ-420 אלף שקל מהופעות שאליהן לא תוכל להגיע. גורמים בסביבתה מסרו כי בסך הכל תוכננו לה שבעה מופעים, אירועים פרטיים והופעות לעיריות, כאשר מדובר בנזק גדול.
זק כתבה לעוקביה בסטורי לצד תמונה בה היא מקבלת עירוי נוזלים: "אהובים שלי, אני רוצה קודם כל להודות לכם על כל ההודעות והדאגה שלכם. חזרתי היום מחופשה שקצת השתבשה, מהרגע שנחתתי נפל עליי חום 40 מעלות שלא ממהר לעזוב אותי, כנראה גם בימים הקרובים... אחרי זה הצטרפה גם דלקת גרון ודלקת אוזניים שלא יהיה לי משעמם. אז את החופשה העברתי במיטה בלי יכולת לקום ועם המון באסה ותסכול, אבל אני באמת מאמינה שהכל קורה לטובה והנה אני כבר בארץ וקיבלתי מלא עירויים שיעזרו לי ואני בטוחה שבקרוב זה כבר יהיה מאחוריי".

אנה זק והעירוי (הסטורי של אנה זק)
"לצערי הרב בגלל כל המצב הזה אני נאלצת לפספס כמה הופעות שממש ממש חיכיתי להן ובעיקר חיכיתי לפגוש אתכם! אני ממש ממש מצטערת שלא אצליח להגיע, יודעת שחיכיתם לזה כמוני וזה הכי מבאס אותי בעולם, אבל אני בטוחה שניפגש בקרוב. תודה על הסבלנות שלכם, תשמרו על עצמכם, אין חשוב כמו הבריאות! אוהבת".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה