קריירה ולימודים

אנה זק מפסידה 420 אלף שקל: מה גרם לנזק?

אחרי שחשפה כי: "חזרתי מחופשה שקצת השתבשה, מהרגע שנחתתי נפל עליי חום 40 מעלות שלא ממהר לעזוב אותי, כנראה גם בימים הקרובים... אחרי זה הצטרפה גם דלקת גרון ודלקת אוזניים, בגלל כל המצב הזה אני נאלצת לפספס כמה הופעות", כעת מתברר שההופעות שתפספס עולות לה מאוד ביוקר
מערכת ice | 
אנה זק (צילום יוטיוב/ אנה זק, shutterstock)
אנה זק בדיוק מכרה את הלהיט החדש שלה 'אולסטאר וגופיות' ב-300 אלף שקל לחברת האשראי 'כאל', אבל אחרי שעדכנה כי כי היא נאלצת לבטל הופעות לאחר שחלתה עם 40 מעלות חום, דלקת גרון ודלקת אוזניים לאחר שחזרה מחופשה, כעת היא עומדת להפסיד סכום הרבה יותר גדול.
על פי פרסום במאקו, בשל המחלה, הזמרת צפויה לפספס רווחים של כ-420 אלף שקל מהופעות שאליהן לא תוכל להגיע. גורמים בסביבתה מסרו כי בסך הכל תוכננו לה שבעה מופעים, אירועים פרטיים והופעות לעיריות, כאשר מדובר בנזק גדול.
זק כתבה לעוקביה בסטורי לצד תמונה בה היא מקבלת עירוי נוזלים: "אהובים שלי, אני רוצה קודם כל להודות לכם על כל ההודעות והדאגה שלכם. חזרתי היום מחופשה שקצת השתבשה, מהרגע שנחתתי נפל עליי חום 40 מעלות שלא ממהר לעזוב אותי, כנראה גם בימים הקרובים... אחרי זה הצטרפה גם דלקת גרון ודלקת אוזניים שלא יהיה לי משעמם. אז את החופשה העברתי במיטה בלי יכולת לקום ועם המון באסה ותסכול, אבל אני באמת מאמינה שהכל קורה לטובה והנה אני כבר בארץ וקיבלתי מלא עירויים שיעזרו לי ואני בטוחה שבקרוב זה כבר יהיה מאחוריי".

אנה זק והעירוי (הסטורי של אנה זק)
"לצערי הרב בגלל כל המצב הזה אני נאלצת לפספס כמה הופעות שממש ממש חיכיתי להן ובעיקר חיכיתי לפגוש אתכם! אני ממש ממש מצטערת שלא אצליח להגיע, יודעת שחיכיתם לזה כמוני וזה הכי מבאס אותי בעולם, אבל אני בטוחה שניפגש בקרוב. תודה על הסבלנות שלכם, תשמרו על עצמכם, אין חשוב כמו הבריאות! אוהבת".

בתוך כך, האקזיט הבא של אנה זק. הלהיט הגדול שלה ושל דיג'יי איתי גלו, "אולסטאר וגופיות", נמכר במאות אלפי שקלים, כך על פי פרסום ב-mako. השיר, שכתבו רון ביטון ואיתי שמעוני והופק על ידי גלו, נמכר לחברת האשראי "כאל" תמורת כ-300 אלף שקל. הזמרת אגב תוביל את הקמפיין עבור החברה לצדו של הזמר הוותיק עברי לידר.
על פי גיל משעלי, זק, יחד עם לידר, יעניקו לשיר גרסה מחודשת עבור כאל, בהובלת משרד הפרסום יהושע/TBWA שאמון על הקמפיין. למי ששכח, "אולסטאר וגופיות" נחשב לאחד השירים המושמעים ברשתות החברתיות והיוטיוב עם 8.8 מיליון צפיות.
 
זק לא זרה לאקזיטים כמו זה, כאשר לא מזמן היא "מכרה" את הזכויות לשיר עבור שימוש בפרסומת. אחד מלהיטי הפריצה שלה "לך לישון", נמכר תמורת כ-250 אלף שקלים וגרפה קמפיין בסכום זהה, כך שהכניסה מאותו הלהיט כחצי מיליון שקל. במקביל, זק נמצאת בתקופה עסוקה מאוד וצפויה להופיע בחנוכה הקרוב לצד החברה החדשה נועה קירל. השתיים הפסיקו סכסוך ארוך והשלימו על סט הפסטיגל, שם הן יופיעו לצד שורה של כוכבים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה