ויראלי

מיכל הקטנה בהלם מוחלט: "מה אני עושה עכשיו אלוהים?"

על רקע המשבר בחייה האישיים סביב הפרידה המתוקשרת מבעלה אחרי 20 שנה, מיכל הקטנה חושפת דרמה מקצועית קשה, כאשר שכחה את הבגדים של ההופעה לקראת שתי הופעות בטבריה: "מה אני עושה אלוהים? מה אני עושה? לא קרה לי דבר כזה בחיים שלי. איך אני עולה על הבמה ככה?"
תום נחום | 
מיכל הקטנה (צילום פייסבוק/ מיכל הקטנה)
בעוד היא מרבה לשתף את עוקביה בתחושות שלה אחרי ההחלטה להתגרש מבעלה אחרי 20 שנה ביחד, כוכבת הילדים מיכל הקטנה המשיכה בימים האחרונים לשתף בשינויים בחייה וחשפה את ההתמודדות הלא פשוטה שלה - ואחרי ששיתפה עם העוקבים והעוקבות שלה את ההודעה המרגשת במיוחד שקיבלה לאחר החשיפות האחרונות שלה אודות ההתמודדות הלא פשוטה, כולל גם חשיפת פרט חדש ומעניין במיוחד על הפרידה מבעלה - איש העסקים ומבעלי מלונות בראון, ניר ויצמן, והופעה ב'הערב' ביום שישי ברשת 13 אצל בן בן ברוך, כאשר כעת, מיכל הקטנה חושפת דרמה נוספת וגדולה במיוחד.
בסדרת סטוריז שמיכל העלתה לאינסטגרם שלה ושיתפה עם עוקביה, היא חשפה כי הגיעה להופעה בטבריה וגילתה ששכחה את הבגדים של מיכל הקטנה להופעה, תוך שהיא כותבת: "שכחתי פעם ראשונה בחיים שלי את הבגדים של מיכל הקטנה!!!!!!!!". בסרטון שהעלתה בנושא אמרה: "טוב, דבר כזה לא קרה לי בחיים, אני יושבת כאן, אוף, במלון בטבריה, יש לי שתי הופעות בטבריה, אחת ב-18:00 ואחת ב-20:30, אני כאן בלאונרדו. בבוקר הייתה לי הופעה בימית 2000, חזרתי הביתה לזמן קצוב, בזמן הזה החלטתי לקחת את הבגדים ולכבס ולנקות, ואז כבר אמרתי שאני אקח כבר סט אחר, ובאמצע היו לי עוד 14 דברים שטיפלתי בהם במקביל ופתאום קיבלתי הודעה שאני צריכה לרדת כי ההסעה כבר למטה ולדאוג מי יחזיר את הילדים מההסעה, וארוחת צהריים, ועוד מלא דברים שהתעסקתי בהם ופשוט ברח לי מהראש וחשבתי, לא חשבתי, כן חשבתי, ופשוט לא לקחתי את הבגדים של מיכל הקטנה להופעה, אין לי כלום. וואו איזה דרמה, איזה מטורף זה, אני לא יודעת מה לעשות, אני גרה בתל אביב וצריכה שזה יגיע לטבריה ואני לא צריכה לספר לכם על הפקקים וכל מה שקורה בכבישים עכשיו. יש לי הופעה ב-18:00 ועוד אחת ב-20:30, מה אני עושה אלוהים? מה אני עושה? לא קרה לי דבר כזה בחיים שלי. עכשיו תמיד יש לי בגדים, עוד סט רזרבה ברכב שלי, תמיד, אבל לא הגענו עם הרכב שלי, הגענו עם ההסעה. וואו זה קיץ מטורף, הכמות הופעות, ברוך השם כן?". 

"אני מנסה להתארגן להופעה, אני באפס ריכוז, לא קרה לי דבר כזה בחיים, בחיים, בחיים שלי. שגיא, החיים שלי הזה, הלך לקנות לי עכשיו נעלי אולסטאר, כי באתי עם כפכפים, וגם הוא לא מוצא כי יש רק נעליים גבוהות כי זה לא נוח לי בהופעה עם הריקודים והקפיצות והכל, אז הוא מנסה למצוא לי נעליים נמוכות ורגילות, בינתיים גם לא מוצא, לא יודעת מה לעשות, ההופעה עוד חצי שעה, עוד חצי שעה אני על הבמה כאילו, מה אני עושה? איך אני אעלה? ככה? עם המכנסיים האלה? כאילו, מצד אחד זה לא הבגדים של מיכל הקטנה, נכון, אבל זה אותו לב, באמת שזה אותו לב".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה