ויראלי

מיכל הקטנה נשברת: "אי אפשר לשרוד את הטירוף הזה"

מיכל ויצמן, הלא היא כוכבת הילדים מיכל הקטנה, חשפה את ההתמודדות הקשה שלה עם השינויים בחייה בתקופה האחרונה: "הייתה לי הפסקה ארוכה בין ההופעה הראשונה להופעה השנייה ופקד אותי כזה מצב רוח, מחשבות, זהו, אז תודה על ההופעות, תודה עליכם וכמובן תודה על הילדים שלי. זה מן קסם כזה, איך שאני עולה לבמה אני שוכחת מהכל"
תום נחום | 
מיכל הקטנה יום הולדת (צילום אינסטגרם)
מיכל הקטנה מתקשה לעכל את השינויים שקורים סביבה לאחרונה. אחרי ההחלטה להתגרש מבעלה אחרי 20 שנה ביחד, כוכבת הילדים שיתפה את עוקביה פעם נוספת בתחושות שלה, כאשר המשיכה לשתף בשינויים בחייה וחשפה את ההתמודדות הלא פשוטה שלה.
מיכל שיתפה את עוקביה בסרטון שהעלתה לסטורי בו היא מתאפרת ברכב בין ההופעות וחשפה את ההתמודדות הקשה שלה: "איזה מזל שיש לי את ההופעות האלה, הייתה לי הפסקה ארוכה בין ההופעה הראשונה להופעה השנייה ופקד אותי כזה מצב רוח, מחשבות, זהו, אז תודה על ההופעות, תודה עליכם וכמובן תודה על הילדים שלי. זה מן קסם כזה, איך שאני עולה לבמה אני שוכחת מהכל, ואז אני אגיע הביתה ואני אהיה עם הילדים שלי, אני מקווה שלא יהיה מאוחר מדי ואני אספיק לראות אותם היום". עוד כתבה: "אי אפשר לשרוד את הטירוף הזה, להופיע בחום הזה, לרוץ מעיר לעיר, לשיר, לקפוץ, לרקוד, בלי האהבה שאתם עוטפים אותי. תודה!!!!! תודה עליכם!!!! כמה כוח ואהבה אתם נותנים לי, תודה!!!".
כל זאת לאחר שרק בשבוע שעבר מיכל העלתה תמונה של בנה, ליאו, וכתבה על רקע השיר 'מלך העולם' של שלמה ארצי: "ילד שלי, עולם שלי, אני כל כך מתגעגעת אליך!!!!!!! אני לא יכולה יותר... תחזור כבר!". בנוסף, בסטורי אחר, מיכל העלתה במהלך הלילה לצד השיר 'אבא גדול' של שרית חדד סרטון שלה בוכה וכתבה: "הכאב של היום הוא הכוח של מחר, שיגיע כבר הבוקר!!!".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה