תיירות

מיכל הקטנה בתקרית מביכה בחופשה: "איזה בושות, אני בהלם"

כוכבת הילדים בסרטון שהעלתה לאינסטגרם שלה כסטורי: "קיבלנו מפתחות לחדר עם מספר חדר, ואני פותחת את החדר ויש שם אנשים. הם צועקים לי לצאת מהר החוצה ולסגור את הדלת. לא קרה לי דבר כזה בחיים. איזה בושות, אמאל'ה"
מערכת ice |  2
מיכל ויצמן (צילום פייסבוק/ מיכל הקטנה)
מיכל הקטנה לא מוותרת על המסורת, גם אחרי ההודעה העצובה על פרידה מבעלה ניר וייצמן אחרי 25 שנות זוגיות, כאשר כמו בכל שנה, הגיעה גם הקיץ אל נמל התעופה בן גוריון וטסה יחד עם חמישה מתוך ששת הילדים שלה אל חופשה מפנקת באנטליה, טורקיה.
אלא, שברגע שעלתה בשמחה לחדר שקיבלה מהקבלה, חיכתה לה הפתעה מאוד לא נעימה, אבל בהחלט מאוד משעשעת, כשהסתבר שהחדר כבר היה מאוכלס באורחים אחרים: "דבר כזה בחיים לא קרה לי".

עוד סיפרה כוכבת הילדים בסרטון שהעלתה לאינסטגרם שלה כסטורי: "קיבלנו מפתחות לחדר עם מספר חדר, ואני פותחת את החדר ויש שם אנשים. הם צועקים לי לצאת מהר החוצה ולסגור את הדלת. איזה בושות! אני בהלם! לא קרה לי דבר כזה בחיים. איזה בושות, אמאל'ה".
אבל הכל הסתדר לאחר מכן מהר מאוד, כאשר אחרי הדיליי בהמראה מישראל והתקרית המביכה במלון, בסופו של דבר היא גם קיבלה מפתחות לחדרים החדשים ובחרה להתייחס לאירוע בהומור ולהמשיך בחופשה כפי שתכננה מראש.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    טוב
    אוקיי 08/2023/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מעניין לי תביצה
    סגור
  • 1.
    ??
    מומו 08/2023/01
    הגב לתגובה זו
    0 1
    מיכל את לא צריכה פשלות את פשלה ופדיח מהלכת
    סגור