ויראלי

אורטל עמר ודניאל גרינברג בסכסוך? "אנחנו לא חברות"

לאחר העימות שפרץ בעקבות הדברים שאמרה בתכנית הרדיו שלה, האקסית של בן אל תבורי הבהירה: "התכתבתי איתה בפרטי והסברתי את עצמי, החיים המשיכו תראו מופתעות זה לא הזיז לה אתן נפגעתן יותר ממנה ואני מציעה באופן כללי לצחוק על דברים זה דרך נהדרת לחיות תרכשו הומור, הומור עצמי ובכלל"
מערכת ice | 
דניאל גרינברג (צילום אינסטגרם/ דניאל גרינברג)
האינסטגרם של אושיית הרשת ומגישת הרדיו, אורטל עמר, היה עסוק מאוד אמש (שבת) כאשר היא ענתה לשאלות העוקבים ונשאלה על הסכסוך שלה עם דניאל גרינברג וגם הסבירה מה דעתה על הפיגוע המחריד בחווארה.
תחילה השיבה עמר לגבי השאלה על גרושתו של אייל גולן: "מה עם דניאל גרינברג? גם עוד סאגה שחייבת להסתיים אנחנו לא חברות לא הינו מעולם נאמר מה שנאמר עליה ברדיו ברוח של הומור".

עוד היא הוסיפה בנושא: "חלקכם לא צחקתם. זה מותר. התכתבתי איתה בפרטי והסברתי את עצמי, החיים המשיכו תראו מופתעות זה לא הזיז לה אתן נפגעתן יותר ממנה ואני מציעה באופן כללי לצחוק על דברים זה דרך נהדרת לחיות תרכשו הומור, הומור עצמי ובכלל".

לסיום היא הביעה זעזוע מהפיגוע בחווארה בו נרצחו אב ובן: "לא יעזור מה נגיד לעצמנו התרגלנו התרגלנו שרוצחים ברחובות, התרגלנו לקרוא שמות ולראות פנים של נרצחים, פשוט התרגלנו. והחיים ממשיכים מקבלים את המצב אומרים זה מה יש וזה עצוב. שי ואביעד יהי זכרם ברוך".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה