תקשורת ומדיה

אורטל עמר מנצחת את "ישראל היום": זו תוצאת התביעה שהגישה

לפני כשנה פורסמו ב"ישראל היום" הקלטות השיחות בהן קילל בן אל תבורי את אם בנו אורטל עמר. בתביעה שהגישה, דרשה עמר להסיר את ההקלטות מהרשת ולפצות אותה במיליון שקל. בינתיים ההקלטות הוסרו - ככל הנראה בעקבות הליך גישור
מערכת ice |  4
אורטל עמר (צילום אינסטגרם/ אורטל עמר, פלאש 90)
סערת ההקלטות בהן קילל בן אל תבורי את אם בנו אורטל עמר אשר נחשפה ב"ישראל היום" הגיעה לבית המשפט – ועמר רושמת ניצחון ראשון.
בימים האחרונים הוסרו מהרשת כל ההקלטות באתר "ישראל היום" ואינן זמינות עוד. זו היתה דרישתה הראשונה של עמר בתביעה שהגישה נגד העיתון, כאשר בנוסף תבעה גם התנצלות ופיצוי כספי בסך מיליון שקלים.

שני הצדדים הופנו על ידי בית המשפט להליך גישור עוד בטרם יחל הדיון הראשון בבית המשפט, שנקבע ל-19 ביולי אך כנראה יידחה. הסברה כי הסרת ההודעות הקוליות מהרשת הן תוצאה של הגישור בין הצדדים.
כזכור, לפני כשנה חשף ערן סויסה ב"ישראל היום" קטעי שמע חמורים עם איומים ששלח תבורי לעמר, בהם אמר בין היתר: "את יכולה להתחבר לי ל***, יא חתיכת שטן, יא ז***, יא מסריחה. מסכן הילד שלך, יא חתיכת שטן, מסכן הילד שלך, אני מסית את הילד עליך" ועוד פנינים.
עמר דרשה מ"ישראל היום" להסיר את ההקלטות והפרסומים וכשלא נענתה, פנתה לבית המשפט. לפני כחודש וחצי, בתוכנית הרדיו שלה ושל ליאור דיין ברדיו לב המדינה 91fm, הגיבה אורטל עמר לראשונה לתביעה ואמרה: "כל אדם סביר חושב ההודעות האלה לא היו צריכות להיות מפורסמות, גם לטובתי וגם כמובן לטובת הבן שלי תו. לא רחוק היום שהוא יגיע לבית ספר, ולא אוכל למנוע ממנו להיחשף אליהן, ולכן זאת המלחמה הכי גדולה שלי. שיורידו את זה, שיתנצלו ויחזרו בהם".
 
"בשום שלב לא היה לי עניין לשתף את העולם במה שאני ותו עוברים", הוסיפה עמר, "ואם הייתי מעוניינת הייתי עושה כבר לפני שנתיים. זכות הציבור לדעת זו טענה מגוחכת. כשערן לחץ על הפרסום הוא לא חשב לרגע איך הוא פוגע בנפש של ילד בן 4. כשאני הולכת ברחוב וילדים מצטטים את ההודעות האלה מול הפנים שלו כי שמעו אותם בטיקטוק, ותו שואל אותי שאלות ואני חסרת אונים אז הוא לא חשב עלי בשום שלב. הוא שומע אלימות כזו ואפילו לא התקשר אלי לפני הפרסום לשאול מה קרה. אני כעיתונאית, היו לנו קווים אדומים. את המלחמה שלי אנהל בחוץ כדי להשיג את הצדק שאני מייחלת לו כבר כמעט שנה", סיכמה.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    מנוסח הקללות
    שמ 07/2023/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני מבין שהמקלל הוא אדם נמוך ומצומצם באיכותו האנושית והתרבותית למרות גובהו הפיזי.לשכאלה אומרים אפס מאופס.
    סגור
  • 3.
    חתיכת מנוולת את הרי הקלטת בשביל לעשות רע לכולם
    תאכלס 07/2023/13
    הגב לתגובה זו
    0 1
    יצור אנוכי ומעופש הרי כל כוונותיך היו לעשות שיימינג ורע גולדיגרית אומללה
    סגור
  • 2.
    במקרה הזה - את צודקת לגמרי. אין בושה (ל"ת)
    מור 07/2023/13
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    מהממת
    ל 07/2023/13
    הגב לתגובה זו
    1 0
    יישר כח ילדה מהממת
    סגור