ויראלי

דניאל גרינברג בווידוי כואב: "יש סיבות לפרק בית"

דניאל גרינברג הסבירה לעוקבותיה האם היא ואייל גולן בקאמבק: "אני קודם כל בעד להקשיב ללב ולקול הפנימי שלנו. החיים הם לא שחור או לבן והחיים מאד מפתיעים ולא צפויים, היום אנחנו פה מחר אנחנו שם. רעשי רקע לרוב עלולים להשקיט את הקול הפנימי שלנו ושם אנחנו צריכות להיות יותר חזקות ונאמנות לעצמנו"

מערכת ice |  14
אייל גולן דניאל גרינברג (צילום אינסטגרם)
דניאל גרינברג ערכה אמש (חמישי) סשן של שאלות ותשובות עם עוקביה וכבר הסבירה כי אייל גולן והיא לא מגדירים את עצמם כזוג כרגע, אלא “אין שום הגדרה כרגע, חיים את היום ואת הרגע”, אך השאלות הקשות המשיכו לזרום. 
עוקבת נוספת שלה שאלה: “איך תסבירי לנשים שעברו כמוך זוגיות לא בריאה כפי שאת עצמך ציינת מס’ פעמים שעכשיו רואות אותך חוזרת?, לכך ענתה אושיית הרשת: "אתעכב על השאלה הזאת לרגע, קודם כל אני לא חושבת שאני צריכה לתת יותר מדי הסברים על הדרך שאני בוחרת לעצמי בחיים, איש איש באמונתו יחייה ואת מסלול החיים שלו יבנה".

כמו כן היא טענה. "הפלטפורמה הזאת היא הרבה מעבר למה שאנשים חושבים, היום יש לי קהל מאוד גדול של נשים שרואות בי השראה ומעריכות אותי כבן אדם שעובר ועבר דרך מסוימת וחלק גדול מהם מזדהות איתי. לכל אחת ואחד יש את הסיבות שלו לבחור לפרק בית”.
עוד הסבירה: “חלקן מסיבות חמורות וחלקן מסיבות לא מוסברות ואני קודם כל בעד להקשיב ללב ולקול הפנימי שלנו. החיים הם לא שחור או לבן והחיים מאד מפתיעים ולא צפויים, היום אנחנו פה מחר אנחנו שם. רעשי רקע לרוב עלולים להשקיט את הקול הפנימי שלנו ושם אנחנו צריכות להיות יותר חזקות ונאמנות לעצמנו…”.
לסיום היא קבעה: “וטעויות נועדות כדי ללמד אותנו לקח כלשהו לטוב ולרע .כל החיים שלנו זה שיעורים ותיקונים, פשוט תעשו מה שטוב לכן, וזאת לא בושה להאמין בטוב, ואם טעיתן אז קיבלתם כלים ועוד שיעור לחיים.”
תגובות לכתבה(14):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 13.
    אייל גולן אנס!
    מישל 08/2023/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אייל גולן אנס!
    סגור
  • 12.
    גברת דניאל!!
    חחחחחח 08/2023/19
    הגב לתגובה זו
    0 1
    חמודההה, עם אייל גולן לא אפשרי בכלל להחזיק מעמד בזוגיות ולא בנשואים. יש לו הפרעה נפשית, חכי תבוא יותר יפה ממך ילך אליה, וכן אלאה כל בחורה. ויביא איתה ילדים עד שיהיה ריב, מתגרש ואז עוד הפעם. מביא עם עוד בחורה יותר יפה ילדים... יש ריב מתגרש!! וככה הוא קופי כמו גואל רצון. - חחח ככה זה תימנים !!!!!
    סגור
  • 11.
    ילדים
    צבי 08/2023/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הילדים חיבים לגדול אם אבא ואמא התן זוג נחמד ביחד
    סגור
  • 10.
    מנטרות סתמיות
    יריב 08/2023/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מדברת בסיסמאות ובמנטרות האחרונה שיכולה לייעץ על זוגיות, חזרה לגרוש שבגד והשפיל אותה חסרת עמוד שידרה נ
    סגור
  • 9.
    Next
    Next 08/2023/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל אחד שיאכל את הדיסה שהוא מבשל ואין צורך לשתף את כולם next לא מעניין אף אלד CU
    סגור
  • טען עוד
  • 8.
    איל
    שלי 08/2023/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    די לכתוב על איל ודניאל יום יום מראים את התמונה שלהם אוהבים טוב הבנו להקיא מהם כל העיתונים מלאים תמונות וכתבות עליהם חשובים יותר מביבי גנץ והרמטכל מטומטמים נגמר לכם על מי לרכל כל הזמן איל ודניאל לא חשוב לנו החיים שלהם שכבו או לא די!!!
    סגור
  • 7.
    תשובות לקהל
    נעמית 08/2023/18
    הגב לתגובה זו
    0 2
    מי את שיכולה להמליץ ולהגיד לנשים שנפרדות מהבעל מה יש לך תעודות של פסיכולוגית יועצת לזוגיות חתיכת כלומנכית שמחזיקה מעצמה משהו קצת צניעות ממש לא תזיק לך , גם זאת דוגמא לילדים שלך
    סגור
  • היא רק מספרת על שלה, לא מחייבת כלום
    א.א 08/2023/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כול משפחה עם מה שנכון לה ולילדיה. נקודה
    סגור
  • 6.
    כמו שאת אומרת מטעויות לומדים טוב שאת מלמדת את הציבור
    איש פשוט שמתבונן מהצ 08/2023/18
    הגב לתגובה זו
    3 0
    חכם לומד מטעויות של אחרים... למסקנה מכת הדור זה גירושין אף בן אדם לא מתאים לאף אחד כל אחד צריך לעשות עבודה אנשים מתגרשים ואחרי זה מבינים שהיה אפשרות לעשות עבודה שוב רק אלה שמבינים בדרך כלל מכחישים רוב העולם עם אגו פנימי אבל את כל הכבוד שאת רואה ערך עליון בילדים בקן המשפחתי בשביל זה אנחנו כאן כל הכבוד לך תעשו עבודה ותחזרו תתנו דוגמה לעולם בינינו אף אחד לא רוצה למות לבד ועוד יותר בשביל מה חסר פרק ב אם אפשר לחזור לפרק א עם קצת עבודת המידות אני מדבר לאלה שיש להם ילדים אל תדרחו עליהם
    סגור
  • 5.
    מנסיון
    א. ממוקדת 08/2023/18
    הגב לתגובה זו
    3 0
    דניאל היקרה. את חזקה, חכמה ומנוסה. כל הכבוד על הבגרות ותצליחו. אתם מאוד מתאימים. רק את יכולה...
    סגור
  • 4.
    גרושתו של...
    יעל 08/2023/18
    הגב לתגובה זו
    1 0
    Never say never??העולם מזמן לנו הפתעות, השינויים. אנחנו חיים את הווה, כאן ועכשיו אני מאחלת לכם הרבה אושר,ונחת מהילדים....עלו והצליחו...אמן ששום בית בישראל לא יחרב ויבנה לטובה??
    סגור
  • 3.
    תעשיי מה שטוב לך
    תמר כהן 08/2023/18
    הגב לתגובה זו
    3 1
    כל הכבודדדניאל גאים בך תעשו שלום בית ואהבהה ותחזרי לאילל אין כמו שלמיאל ולרון בית מתוקן בית משפחה חמימה
    סגור
  • 2.
    סתומה, העיקר פתחת את הג'ורה שלך על אייל
    שרון 08/2023/18
    הגב לתגובה זו
    8 4
    הרבה שכל אין לך, כמו שאמרת את חייה את הרגע, מקשיבה לקול הפנימי שלה, יום מתחתנת ואז נבגדת ומתגרשת עם תינוק, ושוב חוזרת אל הכסף ואל אותו אדם שעזבת בגלל שבגד בך, מתוך איזה איזה עיקרון בחיים את פועלת, ואיזו השראה לנשים את משמשת, לוותר על כבודך ועל העיקרון שבגינו התגרשת ויצאת ברש גלי בתקשורת, ניראה שאת רודפת כסף, כי בלי אייל את 0 ענייה ודלה, אותותו זה יגמר ואז שוב תלכלכי על אייל ושוב תחזרי כך תפעלי עד שמשהו עשיר אחר ירצה בך. את ממש לא יציבה ולא משמשת דוגמא לאף אישה, מעניין את אייל היה מכה אותך, גם אז היית חוזרת אליו כי את חייה את הרגע?
    סגור
  • 1.
    אמת
    ליאן 08/2023/18
    הגב לתגובה זו
    8 0
    דנוצ"קה ...החיים שלנו אכן מלאה הפתעות ..מין הסתם שכל בני האדם נשים, גברים , צריכים לכבד את מוסד הנישואים. אחרת זה לא יעבוד .
    סגור