משפט

בן אל תבורי ואורטל עמר נכנסים למלחמה: הצעד הבא נחשף

רק לפני כמה חודשים, אורטל עמר ניגשה למשטרה כדי להגיש תלונה נגד עיתונאי הרכילות של ישראל היום, אחרי הדלפת ההקלטות הקשות של בן אל תבורי נגד בנו בלי הסכמתה המפורשת לעשות זאת. התיק במשטרה נסגר לא מזמן ועמר גילתה זאת, כאשר הסיבה הרשמית היא שאינן מתאימות לחקירה והעמדה לדין של סויסה. כעת יוגש ערעור
מערכת ice | 
אורטל עמר, בן אל תבורי (צילום רפי דלויה, פלאש 90/ יונתן זינדל)
פרשת ההקלטות של בן אל תבורי והקללות לאקסית אורטל עמר ובנו תו פרינס מסרבת להרגע גם היום, כמעט שנה אחרי הפיצוץ הגדול. ערן סויסה שוב עומד על המוקד, כאשר הזמר וכוכבת הרשת חושבים בצורה דומה.
רק לפני כמה חודשים, עמר ניגשה למשטרה כדי להגיש תלונה נגד עיתונאי הרכילות של ישראל היום, אחרי הדלפת ההקלטות הקשות של בן אל תבורי נגד בנו בלי הסכמתה המפורשת לעשות זאת. התיק במשטרה נסגר לא מזמן ועמר גילתה זאת, כאשר הסיבה הרשמית היא שאינן מתאימות לחקירה והעמדה לדין של סויסה.  
על פי TMI, האקסית של תבורי פנתה דרך עורך דינה למשטרה כדי לבקש את חומרי החקירה כדי לערער על הסיבה שבגינה נסגר התיק, אלא שעד היום לא התקבלו חומרי החקירה. אתמול (שלישי) התייצבה עמר בפעם השנייה במשטרה על מנת לקחת את חומרי החקירה.
עמר הופתעה לגלות כי לאחר שמסרה את העדות שלה התיק נסגר מבלי שנבדק או נעשתה חקירה בנושא. עוד התחוור לה שגם בן אל תבורי הגיש תלונה במשטרה נגד סויסה. כעת היא תגיש ערעור.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה