ויראלי

אסי עזר בברכה מוזרה לרותם סלע: "תמותי לא תהיי יותר בת 37"

אסי עזר כתב באינסטגרם שלו ברכה ליום הולדתה של חברתו: "אהובה שלי, מזל טוב. ברוכים הבאים למועדון ה40, נחמד פה. רותם, אני אוהב אותך בכל ליבי, ומודה לאלוהים על אותו יום שצלצלתי אליך ושאלתי ״תגידי, רוצה לבוא לאודישן לסדרה שלי להיות איתה?״ ואת אמרת ״כן״ וזהו, זכיתי בך"
מערכת ice | 
אסי עזר ורותם סלע (צילום פייסבוק)
המגישה והדוגמנית רותם סלע חוגגת היום (רביעי) את יום הולדתה ה-40 ואחרי שחשפה את משפחתה בתמונה שהעלתה לרשתות החברתיות: "זו האהבה של החיים שלי":, היא זכתה גם לברכה מרגשת מחברה הטוב אסי עזר.
עזר כתב באינסטגרם שלו: "אהובה שלי, מזל טוב. ברוכים הבאים למועדון ה40, נחמד פה. רותם, אני אוהב אותך בכל ליבי, ומודה לאלוהים על אותו יום שצלצלתי אליך ושאלתי ״תגידי, רוצה לבוא לאודישן לסדרה שלי להיות איתה?״ ואת אמרת ״כן״ וזהו, זכיתי בך".

עוד הוסיף: "חברה מוכשרת שלי, חכמה שלי, ששונאת ללכת על נעלי עקב שלי ואוהבת להמציא מחלות שאין לך (״נדמה לי שזזו לי הקריסטלים באוזן״), תחגגי היום בשיגעון, אמנם אני לא אהיה שם כי אני מנחה את ״רוקדים עם כוכבים״ בשידור חי, אבל לכי תדעי, אולי בסוף אבריז ואגיע אליך. שקשת יתמודדו, לא בכל יום האישה שלי חוגגת 40!!".
לסיום כתב: "אוהב אותך, מאחל לנו עוד המון שנים משותפות של חברות, שכנות ועבודה משותפת. זוכרת שפעם הייתי משקר למתמודדים שלנו בכוכב שאת בת 37 והיית רק בת 35- אז את בת פאקינג 40!!!! תמותי לא תהיי יותר בת 37. אוהב, אסי"
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה