ויראלי

רותם סלע מזועזעת: "התמונה הזו שוברת לי את הלב"

אחד המפגינים המבוגרים בהפגנה תועד כשהוא נפצע וסלע כתבה: "מולי אהרונסון, אדם מעל גיל 70, קצין ולוחם שעבר, שיצא להפגין כי המדינה הזו ועתידה חשובים לו, מדינה מתוקנת, מה שקורה ברחובות ותמונות מהסוג הזה היו אמורים לגרום לממשלה לעצור הכל, להרגיע את הרוחות ולהתכנס להדברות"
מערכת ice |  3
רותם סלע. קסטרו (צילום דודי חסון)
אמש (שלישי) המחאות נגד הרפורמה המשפטית הגיעו לשיאן, כאשר הוכרז על יום השיבוש הלאומי בשל אישור ביטול עילת הסבירות בקריאה ראשונה. מאז שעות הבוקר אלפי מפגינים חסמו את הכבישים הראשיים ומי שהצטרפה להפגנות היא לא אחרת מאשר הדוגמנית ומחת הטלוויזיה רותם סלע, שהעלתה סטורי לחשבון האינסטגרם שלה בו היא מתעדת את עצמה בהפגנה סוערת באחד הכבישים בישראל, כאשר המפגינים שלצידה והיא צועדים על הכביש, מניפים דגלים וקוראים קריאות נגד הממשלה. 
ההפגנות קצת יצאו משליטה כשחלק מהפורעים הפרו סדר ונפצעו בזמן שהמשטרה ניסתה להשליט סדר. אחד המפגינים המבוגרים בהפגנה תועד כשהוא נפצע וסלע כתבה: "התמונה הזו שוברת לי את הלב. מולי אהרונסון, אדם מעל גיל 70, קצין ולוחם שעבר, שיצא להפגין כי המדינה הזו ועתידה חשובים לו".
עוד הוסיפה: "במדינה מתוקנת, מה שקורה ברחובות ותמונות מהסוג הזה היו אמורים לגרום לממשלה לעצור הכל, להרגיע את הרוחות ולהתכנס להדברות, גם אם הם מאוד בטוחים בצדקת דרכם אני מאוד מקווה שחברי הכנסת עוד יתעשתו ויפעלו לקירוב לבבות במקום שיסוי ופילוג".
אמש, סלע צילמה את הסרטון ממרכז ההפגנה וכתבה על רקע הסטורי שהעלתה: "הפגנה מספר 1 להיום. צפו להפגין". מי שעוד הגיבה על המחאות היום היא נטלי דדון, שהתייחסה לדיווח של כתב חדשות 13 מאיר מרציאנו, במסגרתו טען כי ניידת טיפול נמרץ של מד"א הוזעקה בשעה האחרונה למודיעין לטיפול חירום באדם עם קוצר נשימה ולקח להם חצי שעה להגיע אליו, בנסיעה שאמורה לקחת עשר דקות, זמן הפינוי לבית חולים מתארך גם כן.
בארגוני ההצלה מבקשים מהמוחים לאפשר לרכבי חירום לעבור ללא בעיה וללא דיחוי בצירים. נטלי דדון הגיבה על כך: "מחאות זה חשוב, מחאה היא זכות דמוקרטית אבל מחאה לא אמורה לגרום לסיכון חיי אדם, תקשיבו להנחיות כדי שלא יהיה כאן אסון, בבקשה!".
 
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    אם היו מפנים את גוש קטיף עכשיו היא היתה סותמת המטומטמת (ל"ת)
    גוש קטיף 07/2023/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    ממש כואב הלב....
    עידו 07/2023/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כמה כאב לב היה לך כאשר זרקו אנשים מהבתים שלהם ? יכולנו כמו מדינה מתוקנת להגיע להדברות. כמה כאב לב היה לך כאשר זרקו נערות ונערים למעצר ? אז זה היה 'סביר היום לא. כמה כאב לך הלב כשהממשלה הקודמת עשתה מהלכים חד צדדיים בלי לשאול חצי עם. יכולנו להגיע להדברות. כמה כואב לך הלב על התסכול של אלפי אנשים כי הם מעוכבים ע"י אספסוף שלא רק חוסם את הכביש אלא מכה במכונית עם המקלות של הדגלים ? הכל חד צדדי.....אתם רואים את עצמכם. לקחתם את השלטון לפני 35 שנה דרך המערכת המשפטית, יצרתם ז'רגון משפטי המקדם את האג'נדה הפוליטית-חברתית שלכם. נגמר !!! ליותר מחצי עם נמאס מזה. התחלתם משהו מדהים.....תיקון כל מה שמעוות במערכת המשפט. אני מציע....תרכינו ראש, תבלעו את הרוק ותמשיכו הלאה. בבחירות הבאות תהיה לכם הזדמנות דמוקרטית אמיתית לשנות......אולי
    סגור
  • 1.
    רק מארגני המחאה יצתרכו להסביר את האסון
    ששי 07/2023/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בגיל 70 אני ראיתי זקנים עררים שהוצאו מבתי אבות עם מדבקות שלא ילכו לאיבוד רק אתם שוכחים בשלטון 64מנדטים ואים יקרה אסון יתחילו לערוף ראשים
    סגור