ויראלי

אסי עזר חוטף: "אדם עלוב, נזכר להזדעזע בשביל לייקים"

אסי עזר, שצייץ בזעזוע ("צופה בזה ובוכה") נגד התיעודים בהם הותקף הנער אמיתי בריליאנט ע"י מפקד יס"מ ת"א, סנ"צ יאיר חנונה, חוטף מהמגיבים: "אדם עלוב נו העיקר שהוא חיבק פעם את גופשטיין. ממש אהבת חינם"
מערכת ice | 
אסי עזר (צילום אינסטגרם/ אסי עזר)
מספר תלונות הוגשו לאחרונה במח"ש נגד מפקד יס"מ תל אביב, סגן ניצב יאיר חנונה, בגין תקיפה אלימה של מפגינים נגד הרפורמה המשפטית בתל אביב. על פי אחת מהעדויות, בהפגנה לפני שבועיים, חנונה שבר את אפו של מפגין לאחר שנעצר והוטח לרצפה. מי שעוד הגיב לאלימות המשטרתית אותה הפעיל חנונה, במקרה בו נגרם דימום מפיו של הנער אמיתי עבודי, הוא מגיש 'רוקדים עם כוכבים', אסי עזר, שיצא למתקפה קשה נגד האלימות המשטרתית ונגד חנונה אישית.
עזר כתב כך בתגובה לסרטון המדובר: "צופה בזה ובוכה. חושב על אמא של הילד הזה רואה את זה ובוכה. מה נהיה מאיתנו?! ולמה ראש הממשלה לא מגנה את זה?! למה אף אחד מהממשלה לא מתקשר אליו לחזק את המשפחה?! זה ילד בן 18, למה הוא צריך לחטוף כאלה מכות רק כי בא להפגין?!".
מספר מגיבים יצאו נגד הציוץ המדובר של עזר, כאשר אחד בשם עדיאל עוז כתב: "אסי עזר נזכר להזדעזע במקומות הנכונים כדי לקבל לייקים. שחס ושלום לא ישללו ממנו איזה פרסומת מגוחכת בגלל שהוא אמר משהו נגד ההפיכה. אדם עלוב נו העיקר שהוא חיבק פעם את גופשטיין חחח. ממש אהבת חינם". מגיב נוסף בשם שמעון הרמן כתב: "אסי עזר; אתה משקר. אתה רואה טרוריסט אלים משתולל באלימות תוקף שוטרים ומנסה לברוח ממעצר חוקי. מצ״ב סרטון בו אמא של העבריין מודה פעם אחר פעם שהוא ביצע עברות פליליות, לרבות התנגדות למעצר חוקי. אז תמשיך עם דמעות תנין. אמיתי בריליאנט ומלחמתו בשוטרים".

"שוטר יס"מ מגודל לחץ עם ברכו על הראש של אורי, שפניו היו כלפי הכביש. מעוצמת הלחץ של הברך על הראש, נשבר אפו", כתב עו"ד רן תגר שמייצג את הפצוע, בחשבון הפייסבוק שלו. "אורי מספר לי שאותו שוטר ששבר לו בברוטליות את האף כשהוא כבר אזוק ושוכב על הכביש, הוא לא אחר מאשר סנ"צ יאיר חנונה, מפקד יס"מ, שכמובן לא פסח על שלב ה'אני אזיין אותך, אני גומר אותך', וכשביקש אורי טיפול רפואי, נענה על ידי הניצב - 'טיפול רפואי בתחת שלי'".
 
תלונה נוספת שתוגש נגד חנונה היא בגין התיעוד שלו מההפגנה ביום שני, כאשר מפגינים ירדו וחסמו את נתיבי איילון. בתיעוד מההפגנה, חנונה נראה מוביל את אמיתי עבודי, נער בן 18 כשהוא מדמם מפיו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה