ויראלי

אסי עזר מתרגש: "נאבק עד טיפת הדם האחרונה"

המנחה תיעד את המפגינים שהגיעו למחות נגד הרפורמה המשפטית וחשף סיפור אישי של אחת מהן שהגיעה במיוחד להפגין משוויץ "מירי את מלכה"
מערכת ice |  1
אסי עזר ישראל (צילום צילום מסך אינסטגרם אסי עזר)
אסי עזר התייחס הבוקר למחאות שמרחשות בין היתר מתחת לביתו בתל אביב. המנחה צילם מגובה הבניין את המוני האנשים שהגיעו להפגין נגד הרפורמה המשפטית ושיתף את העוקבים בהתרגשות, "אין על העם שלנו. לא נוותר על הדמוקרטיה בלי שנאבק עד טיפת הדם האחרונה".
עוד חשף עזר מפגינה ספציפית שפגש שהגיעה למחות עם סיפור מרגש, "זאת מירי. 35 שנה שהיא גרה בשוויץ" הציג עזר והוסיף, "פה היא נולדה, פה היא גדלה. היתה מורה ללשון, אלפי תלמידים למדו אצלה את השפה העברית. כל הילדין והנכדים שלה גרים פה. היא הגיעה במיוחד כדי להפגין נגד הניסיון של הפוליטיקאים להפוך אותנו לדיקטטורה. היא תפגין היום לבד מהבוקר עד הלילה. מירי את מלכה".
  

יום שיבוש נוסף יצא הבוקר לדרך, כאשר מפגינים חסמו את כביש החוף סמוך למעגן מיכאל ואף הניחו חביות במקום, כוח משטרה הנמצא פעל לפתיחת הכביש והוא נפתח לתנועה, כביש 6 סמוך למחלף אליקים נחסם לתנועה ונפתח זמן קצר לאחר מכן, שיבושים נרשמו גם באזור צומת קפלן שם נחסמו לתנועה רחוב קפלן ועד דרך מנחם מנחם בגין לשני הכיוונים, שיבושים נוספים צפויים בהמשך היום בכבישים רבים ברחבי הארץ.

במהלך ההפגנות הבוקר נפגעה אחת ממשתתפות המחאה באופן בינוני-קשה על ידי רכב, והמשטרה הודיעה כי מדובר בתאונת דרכים בזמן שניסתה לחסום עם רכבה ציר תנועה שהיה פתוח. ברחבי מוקדי המחאה נעצרו עד כה 17 חשודים בחשד להפרת סדר.

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כל האנשים האלה לא עובדים? ועוד מפריעים לאחרים לעבוד?
    חי 07/2023/18
    הגב לתגובה זו
    1 1
    ואחר כך מלכלכים על החרדים שלא עובדים? אז מי עובד כאן במדינה?
    סגור